آستر ضد زنگ مخصوص فلز روناس

عرضه ی انواع  آستر ضد زنگ مخصوص فلز روناس با قیمت نمایندگی و نیز ارسال به کلیه ی شهرستان ها در شرکت رنگ رادین صنعتی انجام می شود.

آستر ضد زنگ مخصوص فلز روناس

فلزات مختلف با گذشت زمان و قرارگیری در معرض شرایط خوردگی مخصوصا در محیط های مرطوب و صنعتی بسرعت دچار آسیب و پوسیدگی می شوند. برای جلوگیری از این امر استفاده از انواع پرایمرهای ضد خوردگی توصیه می شود. این رنگ ها با داشتن رزین قوی اپوکسی و یا آلکیدی و پیگمنت های ضد خوردگی روی، آلومینیوم و نیز اکسید آهن می توانند سازه را از خوردگی حفظ نمایند. در ادامه انواع ضد زنگ ها و کاربرد و خصوصیات آن ها را مطالعه می کنید.

ضد زنگ آلکیدی

این پوشش حاوی رزین آلکیدی شامل درصد کمی از پیگمنت ضد خوردگی روی و یا روی به همراه اکسید آهن می باشد. برای شرایط با خوردگی کم گزینه ی مناسب و اقتصادی می باشد.

ضد زنگ تک جزئی آلکیدی زینک فسفات

این محصول در رنگ بندی طوسی، قرمز و زرد شنی تولید و عرضه می شود. محصول با داشتن پیگمنت های ضد خوردگی اکسید روی و با ایجاد سد فیزیکی از ورود عوامل خورنده به سطح سازه جلوگیری بعمل می آورند. این پوشش قابلیت اجرا بصورت سلف پرایمر و یا با رنگ های صنعتی تک جزئی رویه را دارد.

ضد زنگ دو جزئی اپوکسی

این محصول دارای پیگمنت زینک در بستری از رزین اپوکسی می باشد. این پوشش برای شرایط با خوردگی بالا استفاده می شود و پس از اجرا نیاز به یک دست رنگ دو جزئی و یا تک جزئی صنعتی بعنوان رنگ رویه دارد.

ضد زنگ زینک ریچ اپوکسی

این پوشش غنی از پودر روی می باشد طوریکه درصد وزنی روی در آن بین 60 تا 85 درصد می تواند باشد. برای شرایط با خوردگی شدید این پوشش با رنگ های لایه میانی و لایه رویه دو جزئی اجرا می شود.

ضد زنگ غنی از روی نسوز

این نوع آستر در بستری از رزین سیلیکونی و درصد بالایی از پودر روی می باشد. محصول تا دمای حدود 450 درجه ی سانتی گراد از خود مقاومت دمایی نشان می دهد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

آستر ضد زنگ مخصوص فلز روناس

آستر ضد خوردگی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما