اپوکسی طوسی نیم براق روناس

اپوکسی طوسی نیم براق روناس با مقاومت شیمیایی، مکانیکی و دمایی عالی. این محصول را می توانید بعنوان رنگ لایه میانی و نهایی بر روی سطوح فلزی و بتنی اعمال نمایید.

آدرس: شادآباد، خیابان طارمی، خیابان عزیزی، انتهای عزیزی دست راست، مجتمع پارسا، پلاک5، فروشگاه رنگ رادین

اپوکسی طوسی نیم براق روناس با پوشش و چسبندگی بالا

پوشش های اپوکسی پلی آمید به دلیل ماهیت رزینی و پیگمنتی خود، مقاومت بسیار بالایی در شرایط خوردگی سخت نشان می دهند. این رنگ ها در شرایط تماس با آب و رطوبت، مواد شیمیایی و حلال ها و نیز دما تا 150 درجه پایداری بسیار بالایی دارند. پوشش های اپوکسی در برابر سایش و تنش نیز مقاوم هستند.

رنگ اپوکسی در بسته بندی حلب و گالن عرضه می شود و به سه صورت براق، نیم براق و مات نیز قابل تولید است. رال متداول رنگ طوسی 7035 (طوسی روشن) می باشد.

کاربرد رنگ اپوکسی

برای پوشش لوله های انتقال، مخازن و سازه های فلزی و بتنی در معرض انواع خوردگی از این پوشش می توانیم استفاده کنیم. این رنگ با ایجاد سد فیزیکی قوی، از ورود هر گونه مواد خورنده به سطح فلز، جلوگیری بعمل می آورد.

پرایمر های مناسب رنگ اپوکسی

  • با توجه به میزان خوردگی محیط و نیز جنس سازه پرایمر مناسب را می توانیم انتخاب کنیم.
  • برای سازه های بتنی از پرایمر سیلر اپوکسی استفاده کنید. این محصول با اشباع نمودن سطح باعث چسبندگی بالای رنگ رویه می شود. از طرف دیگر خوردگی رنگ توسط بتن از بین می رود و این امر صرفه جویی زیادی به ارمغان خواهد آورد.
  • در سازه های آهنی با توجه به میزان رطوبت محیط از پرایمر مناسب استفاده کنید. در محیط شرجی از زینک ریچ بالای 80 درصد، محیط با رطوبت متوسط زینک ریچ 60 درصد و در محیط های خشک از آستر اپوکسی بعنوان پرایمر استفاده کنید.
  • برای سازه های گالوانیزه، آلومینیوم، استیل ضد زنگ و پلاستیک از آستر واش پرایمر استفاده کنید. این آستر با ایجاد زبری اندک در سطح، باعث ایجاد چسبندگی لازم برای رنگ رویه به سطوح مذکور خواهد شد.

نکات اجرایی

  1. اختلاط نسب درست بین رنگ و هاردنر ضروری است. این اختلاط نه تنها به خشک شدن نهایی می انجامد بلکه واکنش شیمیایی بین این دو بخش رنگ باعث کامل شدن واکنش شیمیایی و عملکرد بالا و عالی محصول در جلوگیری از خوردگی خواهد شد.
  2. دمای اجرا نباید کمتر از 3 و بالاتر از 35 درجه باشد.
  3. تینر مناسب تینر اپوکسی می باشد. دو جزء را هرگز با تینر بصورت جداگانه مخلوط نکنید. پس از اختلاط رنگ با هاردنر، جهت رقیق شدن محصول از اندکی تینر اپوکسی استفاده کنید.
  4. قبل از اجرا حتما سازه را بخوبی بشویید و با فرچه سیمی و یا سندبلاست سایش دهید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید رنگ با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126و02166813351

همراه:09129687674

اپوکسی طوسی نیم براق روناس

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما