رنگ آمیزی کف بتنی با کفپوش اپوکسی

رنگ آمیزی کف بتنی با کفپوش اپوکسی، با مقاومت مکانیکی و شیمیایی بالا. شرکت رنگ رادین، نمایندگی رسمی رنگ روناس و اکسیر در تهران، در خدمت شما همکاران گرامی می باشد.

آدرس: شادآباد، بلوار الغدیر، خیابان وثوقی، خیابان عباس مختاری، نبش کوچه ی شیرین یکم، پلاک 45، فروشگاه رنگ رادین

رنگ آمیزی کف بتنی با کفپوش اپوکسی با مقاومت بالا

کفپوش اپوکسی نوعی رنگ با قابلیت اجرا با ضخامت بالا می باشد. این محصول مقاومت بسیار بالایی در برابر عوارض مکانیکی(مانند حرکت ماشین سنگین) و نیز شیمیایی دارد. کفپوش ضد غبار می باشد به این معنی که گردو غبار و آلودگی ها به داخل رنگ نفوذ نمی کنند و به راحتی قابل تمیز کردن می باشند. در مکان هایی که امکان ریخته شدن مواد شیمیایی و اسیدی باشد، این پوشش گزینه ی مناسبی می باشد. چرا که رنگ به دلیل داشتن رزین قوی اپوکسی، بر همکنشی با مواد شیمیایی ندارد و رنگ کاملا سالم می ماند. البته باید توجه داشت که در این موارد سطح را زود به زود تمیز کنیم تا تماس طولانی مدت با مواد خورنده ی قوی نباشد.

مشخصات کفپوش اپوکسی

این محصول بر پایه ی رزین اپوکسی و هاردنر پلی آمین تولید می شوند. درصد جامد بالایی(95تا97 درصد وزنی) دارد و بدون حلال می باشد. پس از خشک شدن رنگ ضخامت بالایی از پوشش تا 5میل را می توانیم بگیریم.

پرایمر مناسب کفپوش

زیرسازی سطح قبل از اجرای کفپوش، نکته ی بسیار مهمی است که باید رعایت شود. با استفاده از سیلر اپوکسی سطح را اشباع کنید. اینکار باعث افزایش چسبندگی رنگ رویه به سطح و نیز صرفه جویی قابل توجه در رنگ آمیزی می شود. سطوح معدنی مانند بتن و سیمان میل به مکش رنگ بالایی دارند و برای این سطوح قبل از اجرای پوشش رنگی باید حتما از یک دست سیلر اپوکسی استفاده کنیم.

بتونه ی اپوکسی برای پوشاندن درزها و شکاف های سطح پس از سیلر مورد استفاده قرار می گیرد.

آماده سازی سطح و اجرای کفپوش

قبل از اجرا باید حتما نکاتی را رعایت کنیم که قطعا به دوام رنگ کمک بسیاری خواهد کرد:

  • بتن سطح باید یکنواخت باشد. درصورت وجود پستی و بلندی رنگ(سلف لول) همان شکل را خواهد گرفت و زیبایی کار در سطح از بین می رود. پس با بتن ریزی مجدد می توانیم سطح را صاف و یکدست کنیم.
  • نکته ی بعدی اینکه باید حتما بتن اجرایی کاملا خشک شود و سپس رنگ را اجرا کنیم. اعمال رنگ بر سطح بتنی خیس و تازه نتیجه ای جز پوسته شدن رنگ نخواهد داشت.
  • در صورت نفوذ رطوبت از دیوار ها به هر نقطه از محل کفپوش، قبل از اجرا حتما مشکل را بر طرف کنیم. در غیر اینصورت با نفوذ رطوبت از زیر، با گذشت زمان رنگ پوسته می شود.

حال به بررسی روش اجرای کفپوش می پردازیم:

  1. سطح را با دستگاه ساب زنی زبر کنید تا برای رنگ آمیزی آماده شود.
  2. پرایمر سیلر را اجرا کنید.
  3. با استفاده از مخلوط نمودن اروزیل با رنگ کفپوش، لایه میانی را اجرا کنید.محصول اروزیل با حجم دهی به رنگ باعث افزایش ضخامت رنگ اجرایی و نیز استحکام آن می شود.
  4. رنگ را با هاردنر مخلوط کنید و با استفاده از شانه و یا غلتک اجرا کنید. در اجرای کفپوش به هیچ عنوان تینر به رنگ اضافه نکنید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126و02166813351

همراه:09129687674

رنگ آمیزی کف بتنی با کفپوش اپوکسی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما