قیمت رنگ کوره ای امید

قیمت رنگ کوره ای امید ارسال به سراسر کشور

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت رنگ کوره ای امید

لوازمی همچون ماشین لباسشویی، ماشین، کابینت، لوازم اداری و لوازم صنعتی به پوششی احتیاج دارند که آن ها را در مقابل عوامل جوی و شیمیایی محافظت کنند از این رو رنگ های کوره ای تولید و به بازار عرضه شدند.

انواع رنگ های کوره ای وجود دارند که هر کدام مزایایی داشته و می توان بسته به شرایط مورد نظر یکی از آن ها را انتخاب نمود. این رنگ ها به دو صورت رنگ های مایع کوره ای و رنگ های پودری کوره ای وجود دارند. رنگ های کوره ای به سه دسته ی 1- رنگ کوره آلکید آمین 2- رنگ کوره ای اکرلیک 3- رنگ کوره ای پودری تقسیم می گردند.

رنگ کوره آلکید آمین: این رنگ بر پایه ی رزین آلکید آمین بوده ودارای مقاومت بالا در برابر عوامل خورنده و انعطاف پذیری در مقابل ضربه می باشد و سختی و چسبندگی بالایی بر روی سطوح فولادی دارد.

رنگ کوره اکرلیک: این رنگ برپایه رزین اکرلیک ترموپلاست بوده و مقاومت بسیار زیادی در مقابل ضربه و عوامل خوردنده داشته و از سختی، انعطاف پذیری و چسبندگی بالایی بر روی سطوح گالوانیزه و فولادی برخوردار می باشد. مقاومت بالایی در برابر اشعه ی uv داشته و تغییر رنگ نمی دهد.

رنگ کوره ای اپوکسی: از ترکیب استر با رزین اپوکسی و اسیدهای چرب تولید شده است. جهت افزایش مقاومت شیمیایی سطوح رنگ شده می توان به محلول رزین اوره فرمالدهید یا ملامین فرمالدهید اضافه نمود.

شما می توانید به راحتی و با کمترین قیمت رنگ کوره ای را از بازرگانی رادین تهیه نمایید.

قیمت رنگ کوره ای امید
http://رنگ کوره ای امید

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما