مرکز فروش رنگ گالوانیزه

مرکز فروش رنگ گالوانیزه با خاصیت حفاظت فیزیکی و شیمیایی عالی از سطوح. شرکت رنگ رادین، مرکز مشاوره و فروش انواع رنگ های صنعتی، در خدمت شما همکاران گرامی می باشد.

آدرس: شادآباد، خیابان طارمی، خیابان عزیزی، انتهای عزیزی سمت راست، مجتمع پارسا، فروشگاه رنگ رادین

مرکز فروش رنگ گالوانیزه آستر و رویه

سازه های فلزی گالوانیزه، با وجود داشتن درصد بالایی از روی در سطح فلز، همچنان در معرض خوردگی هستند. با استفاده از پوشش های رنگی، علاوه بر زیبایی بخشی به سطح فلز، از آن در برابر خوردگی نیز محافظت خواهد شد.

سطح فلز گالوانیزه بسیار صیقلی می باشد. عدم پذیرش و ناکافی بودن چسبندگی ذرات بر سطح فلز، باعث جلوگیری از خوردگی آن می شود( بعنوان مثال بشدت آبگریز است). به همین دلیل پوشش های رنگی نیز چسبندگی کافی بر سطح فلز ندارند. بنابراین جهت حفاظت از سازه و رنگ آمیزی آن، باید ابتدا آماده سازی سطح جهت پذیرش رنگ انجام دهیم. حال به بررسی این موضوع می پردازیم.

زیرسازی سطح گالوانیزه با آستر واش پرایمر

واش پرایمر(یا همان تای کوت) نوعی آستر بر پایه ی رزین اپوکسی و ذرات اسید فسفریک می باشد. شرایط اسید این پوشش باعث ایجاد خوردگی اندک و در نتیجه زبری بر سطح سازه ی فلزی می شود. پس از این مرحله به راحتی می توانیم با استفاده از رنگ های مناسب سطح سازه را رنگ آمیزی کنیم. انواع رنگ های تک جزئی و یا دو جزئی را می توان بر روی این آستری اعمال نماییم.

زیرسازی و رنگ آمیزی با استفاده از رنگ زینکا

پوشش زینکا دارای درصد بالایی از پودر روی می باشد. این محصول با فرمولاسیون خاص خود، چسبندگی بالایی به سطح فلز گالوانیزه دارد. به رنگ زینکا گالوانیزه سرد نیز گفته می شود. چرا که این رنگ با ایجاد لایه ای از روی بر سطح گالوانیزه و یا آهن، از آن در برابر خوردگی حفاظت می نماید.

رنگ آمیزی گالوانیزه ی کهنه و قدیمی

در این نوع سازه دو حالت وجود دارد: یا سطح دچار پوسیدگی و خوردگی شده و باید سندبلاست کنیم. برای چنین شرایطی گالوانیزه ی سطح کنده می شود و پس از آن می توانیم با پرایمر های ضد خوردگی مانند زینک ریچ و یا حتی ضد زنگ معمولی آن را رنگ آمیزی کنیم.

در صورتی که سطح سالم باشد حتما یک دست اکسید بر روی سطح وجود دارد. این اکسید صیقلی بودن سطح را می گیرد و بنابراین فقط با استفاده از رنگ های رویه مانند رنگ های دو جزئی و یا تک جزئی می توان به آسانی سطح را کاور کرد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید رنگ با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126و02166813351

همراه:09129687674

مرکز فروش رنگ گالوانیزه

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما