آستر دو جزئی مخصوص آهن

آستر دو جزئی مخصوص آهن با خاصیت محافظت کنندگی قوی. شرکت رنگ رادین، نمایندگی رسمی رنگ روناس و اکسیر در تهران، در خدمت شما همکاران گرامی می باشد.

آدرس: شادآباد، بلوار الغدیر، خیابان وثوقی، خیابان عباس مختاری، نبش کوچه ی شیرین یکم، پلاک45، فروشگاه رنگ رادین

آستر دو جزئی مخصوص آهن ؛ محافظ کاتدی قوی

آسترهای دو جزئی با خاصیت حفاظت کنندگی کاتدی قوی و بر اساس رزین اپوکسی می باشند. این محصولات علاوه بر ایجاد لایه ی حائل فیزیکی و عامل جلوگیری از رسیدن هر گونه مواد خورنده به سطح فلز، با روش شیمیایی نیز سطح را حفاظت می نماید. در این روش ذرات پودر روی نقش آند فدا شونده را بازی می نمایند و در مواجهه با مواد خورنده اول آن خورده می شود و فلز زیرین یا همان کاتد کاملا سالم باقی می ماند. حال به بررسی انواع آسترهای دو جزئی آهن می پردازیم:

آستر دو جزئی اپوکسی

این محصول دارای درصد خوبی پود روی می باشد و طبق موارد گفته شده در بالا سطح فلز را از خوردگی حفاظت می نماید. محصول برای سازه های فلزی در معرض خوردگی متوسط و کم مفید است. این محصول یکی از اقتصادی ترین پرایمرهای موجود در بازار می باشد.

پرایمر زینک ریچ اپوکسی

پوشش زینک ریچ دارای درصد بالایی(از 60 تا 90) پودر روی می باشد. بیشتری نوع حفاظت این رنگ با روش شیمیایی است. برای سازه های در معرض خوردگی بالا، سازه های ساحلی و مغروق در آب، استفاده از این پرایمر توصیه می شود.

آستر زینک اتیل سیلیکات

این نوع پرایمر نیز دارای درصد بالایی پودر روی می باشد. رزین این محصول از نوع سیلیکونی و نسوز است. این رنگ برای سازه های در معرض حرارت بسیار پرکاربرد می باشد.

پرایمر اپوکسی فنولی

این نوع پرایمر مقاومت بالایی در برابر خوردگی رطوبتی و شیمیایی دارد. برای سازه های در معرض مواد شیمیایی بخصوص اسیدی و نیز روغن های صنعتی از این نوع پرایمر استفاده می شود.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126و02166813351

همراه:09129687674

آستر دو جزئی مخصوص آهن

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما