رنگ آستر اپوکسی برای رنگ آمیزی مخازن، لوله ها و…

رنگ آستر اپوکسی برای رنگ آمیزی مخازن، لوله ها و… جهت جلوگیری از زنگ زدگی سازه های فلزی مختلف استفاده می شود. جهت ارتباط با ما با شرکت رنگ رادین تماس بگیرید.

مشخصات رنگ آستر اپوکسی برای رنگ آمیزی مخازن، لوله ها و…

سازه های فلزی مختلف از آهن گرفته تا سازه های فولادی و گالوانیزه با گذشت زمان و قرار گیری در معرض رطوبت، دما و حلال های شیمیایی دچار خوردگی می شوند. این شرایط در مناطق صنعتی که درصد آلودگی بسیار زیاد است، سریع تر اتفاق خواهد افتاد. جهت جلوگیری از این امر و سالم ماندن سازه راهکار مناسب استفاده از رنگ ها و آسترهای ضد خوردگی می باشد. هرچه درصد خوردگی بالاتر باید باید از رنگ قوی تری استفاده نمود. در ادامه به بررسی چند گروه از آسترهای ضد خوردگی می پردازیم:

آستر ضد خوردگی ضد زنگ اپوکسی

این محصول دارای رزین قوی اپوکسی و پیگمنت ضد خوردگی پودر روی در فام طوسی و اکسید آهن در فام قرمز می باشد. این رنگ با روش ایجاد سد فیزیکی محکم در برابر ورود مواد خورنده و نیز حفاظت کاتدی می تواند بخوبی سازه ی زیرین خود را از خوردگی محافظت نماید. پوشش ذکر شده برای مناطق با درصد خوردگی کم و متوسط پیشنهاد می شود.

پرایمر ضد خوردگی زینک ریچ اپوکسی

این محصول همانطور که از نامش پیداست غنی از پودر روی می باشد و با روش حفاظت کاتدی و نیز ایجاد سد فیزیکی می تواند از سازه ی فلزی در برابر خوردگی محافظت نماید. این پوشش با درصدهای 60تا 90 درصد تولید می شود و نقش مهمی در جلوگیری از آسیب سازه های در معرض خوردگی شدید در مناطق صنعتی دارد.

آستر زینک فسفات و زینک کرومات اپوکسی

این دو محصول بر پایه ی پیگمنت ضد خوردگی فسفات و کرومات روی در بستری از رزین اپوکسی تولید می شوند. این پوشش ها برای سازه های در معرض خوردگی با حلال های شیمیایی و یا روغن های صنعتی پیشنهاد مناسبی می باشند. برای اجرا روی سطوح گالوانیزه پس از واش پرایمر نیز بهترین گزینه استفاده از این پوشش می باشد.

آستر تک جزئی غنی از روی زینکا

این محصول شامل بیش از 98 درصد پودر روی در بستر رزین اپوکسی استر می باشد. معمولا برای سازه های مغروق در آب، دکل های برق، نقاط جوش و به طور کلی مناطقی که امکان سندبلاست و نیز رنگ آمیزی چند لایه وجود نداشته باشد بعنوان گزینه ای مناسب می باشد. روش محافظت از طریق حفاظت کاتدی می باشد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

رنگ آستر اپوکسی برای رنگ آمیزی مخازن، لوله ها و...

پرایمر رنگ اپوکسی


عناوین مرتبط:

آستر پلی اورتان ارزان                                        کولتار اپوکسی پلی آمید

خرید آستر پلی اورتان ارزان                                     سیستم رنگ آمیزی با کولتار اپوکسی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما