رنگ آمیزی سازه های فلزی در محیط ساحلی و در معرض تابش اشعه uv

جهت دریافت سیستم پوششی رنگ آمیزی سازه های فلزی در محیط ساحلی و در معرض تابش اشعه uv با شرکت رنگ رادین تماس بگیرید.

رنگ آمیزی سازه های فلزی در محیط ساحلی و در معرض تابش اشعه uv

سازه های فلزی در محیط های دریایی و بخصوص در معرض تابش نور آفتاب دچار خوردگی شدیدی می شوند. در محیط های آلوده ی صنعتی ساحلی، انواع گازهای سمی با حل شدن در قطرات آب موجود در هوا، خود را به سطح سازه ی فلزی می رسانند و این امر باعث افزایش شدت خوردگی می شود. حال برای جلوگیری از این امر باید از پوشش های مناسب استفاده کنیم. در این راستا دو سیستم پوششی توصیه می شود:

پوشش زینک اتیل سیلیکات+ اپوکسی تای کوت+ لایه میانی اپوکسی هایبیلد+ پوشش پلی اورتان

پرایمر زینک اتیل سیلیکات غنی از پودر روی و در بستری از رزین مقاوم به دمای سیلیکونی می باشد. این رزین مقاومت بالایی به رطوبت نیز دارد و با جذب رطوبت به سطح خود از رسیدن آن به سطح فلز جلوگیری می نماید. پودر روی موجود در محصول با روش حفاظت کاتدی سطح سازه را از خوردگی محافظت می کند.

رنگ اپوکسی تای کوت بعنوان پوششی جهت افزایش چسبندگی لایه های رویه به سطح زینک اتیل سیلیکات استفاده می شود و با ضخامت کم و حدود 20 میکرون فیلم خشک اجرا می شود.

لایه میانی هایبیلد نیز جهت افزایش چسبندگی لایه نهایی بر روی پرایمر زیرین و نیز افزایش ضخامت سیستم رنگ آمیزی استفاده می شود. این پوشش قدرت محافظت بالایی از پوشش اتیل سیلیکات زیرین دارد.

لایه رویه پلی اورتان رنگی بر پایه ی رزین پلی ال می باشد و علاوه بر مقاومت بالا نسبت به رطوبت و سایش، مقاومت خوبی در برابر نور آفتاب نیز دارد و در اثر تابش دچار حالت گچی شدن و رنگ پریدگی نمی شود.

پوشش زینک فسفات آلکیدی+ لایه رویه آلکیدی دریایی

این پوشش نسبت به سیستم رنگ آمیزی قبلی مقاومت کمتری دارد ولی به هر حال جهت لکه گیری و یا رنگ آمیزی سریع سازه ها مورد استفاده قرار می گیرد و دوام نسبتا خوبی نیز دارد.

زینک فسفات آلکیدی رنگی حاوی پیگمنت ضد خوردگی فسفات روی می باشد. این ماده با ایجاد سد فیزیکی محکم از ورود عوامل خورنده به سطح فلز جلوگیری می نماید.

لایه رویه آلکیدی دریایی بر پایه ی رزین آلکیدی اصلاح شده با اندکی رزین اپوکسی می باشد. بنابراین مقاومت خوبی در برابر رطوبت و حلال ها و نیز تابش آفتاب دارد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

رنگ آمیزی سازه های فلزی در محیط ساحلی و در معرض تابش اشعه uv

رنگ دریایی

 

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما