رنگ اپوکسی طوسی نیم براق روناس حلب

رنگ اپوکسی طوسی نیم براق روناس حلب 25 کیلویی و هاردنر 3.75 کیلویی. محصول مقاومت رطوبتی، خوردگی و دمایی عالی از خود نشان می دهد. شرکت رنگ رادین، نمایندگی رسمی رنگ روناس در تهران، در خدمت شما همکاران گرامی می باشد.

آدرس: شادآباد، بلوار الغدیر، خیابان عزیزی، نبش شهر ابزار، مجتمع پارسا، فروشگاه رنگ رادین

رنگ اپوکسی طوسی نیم براق روناس حلب 25 کیلویی

رنگ اپوکسی طوسی روناس با رال رنگی 7035 و بصورت نیم براق و در بسته بندی حلب 25 کیلویی عرضه می شود. این رنگ پوشش عالی، پایداری رطوبتی و دمایی بالا و کیفیت خوبی دارد. پوشش اپوکسی روناس بعنوان لایه میانی و نهایی در سازه های فولادی، آهنی، بتنی، چوب و حتی پلاستیک کاربرد دارد. این رنگ را می توانید با ضخامت تا 200 میکرون فیلم خشک نیز اجرا نمایید. با افزایش ضخامت اجرایی رنگ، مقاومت آن در برابر مواد خورنده افزایش خواهد یافت. هاردنر محصول از نوع پلی آمینو-آمید است.

آستر مناسب رنگ اپوکسی

از انواع آسترهای مخصوص آهن با نام آستر اپوکسی و یا زینک ریچ اپوکسی جهت پوشش سطوح فلزی استفاده نمایید. در سطوح معدنی از پرایمر سیلر اپوکسی جهت افزایش چسبندگی و نیز اشباع سطح استفاده نمایید. زیرسازی رنگ در افزایش چسبندگی و نیز دوام آن بسیار مهم می باشد. قبل از اجرای پرایمر سطح را بخوبی شستشو دهید و سپس با سندبلاست و یا فرچه سیمی آن را زیر نمایید. با اینکار چسبندگی رنگ بر روی سطح افزایش خواهد یافت.

کاربرد رنگ اپوکسی

پوشش اپوکسی با دارای بودن مقاومت شیمیایی، مکانیکی و تنشی بالا، می تواند گزینه ای مناسب برای پوشش انواع سازه ها و محافظت از خوردگی آن ها شود. برای پوشش انواع مخازن، لوله های انتقال و بطور کلی سطوح بتنی و فلزی در تاسیسات صنعتی و ساحلی استفاده از این رنگ بسیار متداول می باشد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید رنگ با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126و02166813351

همراه:09129687674

رنگ اپوکسی طوسی نیم براق روناس حلب

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما