رنگ مخصوص لوله های انتقال آب

انواع رنگ های صنعتی برای داخل و خارج لوله های انتقال آب طراحی شده اند. جهت خرید رنگ مخصوص لوله های انتقال آب با شرکت رنگ رادین تماس بگیرید.

مشخصات رنگ مخصوص لوله های انتقال آب

لوله های انتقال آب، با گذشت زمان دچار پوسیدگی و خوردگی می شوند. این مسئله علاوه بر آسیب لوله،باعث ورود زنگ به داخل آب شده و بر کیفیت آن اثر خواهد گذاشت. جهت جلوگیری از این امر و با توجه به شرایط قرار گیری لوله ی آب، می توان رنگ مناسب را انتخاب نمود.

رنگ مخصوص بخش داخلی لوله ی آب آشامیدنی

در این مورد می توان از رنگ های اپوکسی پلی آمین و یا پلی آمید بهداشتی استفاده نمود. این رنگ ها را باید توسط ایرلس و با ضخامت بالا اجرا نمود. رنگ های گفته شده بصورت سلف پرایمر اجرا شده و از پوسیدگی لوله جلوگیری می نمایند.

رنگ مخصوص خارج لوله ی انتقال آب

در صورتی که سازه درون خاک قرار گرفته باشد(اکثر موارد همین می باشد)، گزینه ی کولتار اپوکسی گزینه ی مناسب می باشد. این رنگ مقاومت خوبی در برابر شرایط اسیدی و قلیایی خاک و نیز سایش از خود نشان می دهد.

رنگ مخصوص داخل لوله ی انتقال پساب صنعتی

در این مورد به دلیل اینکه در پساب ها انواع مواد خورنده یافت می شود، بهتر است تا از رنگ اپوکسی ماستیک بصورت سلف پرایمر استفاده شود. این رنگ مقاومت شیمیایی و مکانیکی بسیار خوبی از خود نشان می دهد.

رنگ مخصوص خارج لوله ی انتقال پساب صنعتی

این مورد نیز مانند مورد قبل، کولتار اپوکسی گزینه ی مناسبی می باشد. در صورتی که لوله خارج از خاک بود، می توان از سیستم سه لایه ی زینک ریچ، لایه میانی و پلی اورتان استفاده نمود.

رنگ مخصوص داخل و خارج لوله ی  انتقال آب شور

در این گزینه برای هر دو بخش از پوشش کولتار اپوکسی استفاده شود. این رنگ مقاومت بسیار خوبی در برابر آب شور داشته و برای سازه های مغروق در آب نیز استفاده می شود.

شرکت رنگ رادین صنعتی بعنوان مرکز مشاوره، فروش و اجرای انواع رنگ های صنعتی در خدمت شما مشتریان گرامی می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با مهندس محمدخانی به شماره ی 09129687674 تماس بگیرید.

رنگ مخصوص لوله های انتقال آب

رنگ لوله

عناوین مرتبط:

مشخصات فنی رنگ اپوکسی مخصوص لوله ی انتقال گاز
خرید رنگ پلی اورتان صنعتی مخصوص لوله ی آهنی

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

 

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما