رنگ مقاوم به بخارات اسیدی

رنگ مقاوم به بخارات اسیدی بر پایه ی رزین اپوکسی اصلاح شده تولید می شود. محصول پایداری رطوبتی و شیمیایی بالایی از خود نشان می دهد. شرکت رنگ رادین، نمایندگی رسمی رنگ روناس در تهران، در خدمت شما همکاران گرامی می باشد.

آدرس: شادآباد، بازار آهن شادآباد، جنب شهر ابزار

رنگ مقاوم به بخارات اسیدی با پایداری عالی

بخارات اسیدی نیز همچون اسید مایع به انواع سازه ها آسیب وارد می نمایند. در شرایط بخارات با غلظت زیاد، این امر بسیار جدی و مسئله ساز می باشد. حال برای حفاظت از سازه ها باید از پوشش های رنگی مناسب استفاده نماییم. انواع پوشرنگ های اپوکسی بر پایه ی رزین اپوکسی اصلاح شده با فنول، یکی از بهترین گزینه های مقاوم به اسید می باشند.

رزین اپوکسی فنول چگونه در مقابل اسید و مواد شیمیایی پایدار است؟

رزین اپوکسی مقاومت شیمیایی بالایی دارد و علاوه بر آن با ایجاد یک لایه ی حفاظتی به روش فیزیکی نیز از سازه محافظت می نماید. ماده ی فنول با اتصال به رزین اپوکسی واکنش شیمیایی در برابر اسید نشان می دهد. به اینصورت که مولکول OH متصل به حلقه ی فنولی در شرایط اسیدی با اتصال به اسید(Hمثبت) و امکان رزونانس بار در سطح حلقه، آن را خنثی و کاملا پایدار می نماید. بنابراین در چنین مواردی با دو روش فیزیکی و شیمیایی از سطح سازه محافظت خواهد شد.

سایر رنگ های مقاوم به مواد اسیدی

در شرایط اسید ضعیف و بخارات با غلظت کم می توانید از پوشش های اپوکسی پلی آمید استفاده نمایید. این رنگ ها بخوبی پایداری اسیدی از خود نشان می دهند. برای موارد اسید خیلی قوی بهتر است تا از پوشش های اپوکسی گلس فلیک استفاده کنید. این رنگ ها علاوه بر داشتن رزین فنولی مقاوم، حاوی ذرات پودر شیشه نیز می باشند. شیشه مقاوم ترین ماده در برابر اسید می باشد و بنابراین فرآیند فرسایش رنگ بسیار کند خواهد بود.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126و 02166813351

همراه:09129687674

رنگ مقاوم به بخارات اسیدی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما