رنگ نمای جوتن با ارزان ترین قیمت

جهت خرید رنگ نمای جوتن با ارزان ترین قیمت با شرکت رنگ رادین، مرکز پخش رنگ جوتن در ایران، تماس بگیرید.

رنگ نمای جوتن با ارزان ترین قیمت

پوشش رنگ نمای جوتن یکی از با کیفیت ترین رنگ های موجود در بازار رنگ می باشد. این رنگ مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت، دما، اشعه ی یووی، گاز هیدروژن کلریدریک و دی اکسید کربن دارد. جلوگیری از ورود عوامل مخرب به دیوار ساختمان، باعث حفاظت از آن در برابر پوسیدگی و تخریب می شود. پوشش های نمای با کیفیت بالا، علاوه بر زیبایی بخشی به سازه، وظیفه ی حفاظت از آن را نیر بر عهده دارند.

انواع رنگ نمای جوتن

رنگ نمای ساده(کالر لست)

این پوشش مقاومت رطوبتی بالایی دارد و گردو غبار بر سطح خود نمی پذیرد. محصول را می توانیم بر روی انواع سازه های بتنی سیمانی و گچی اجرا کنیم. قابلیت تنفس بالای این رنگ باعث حفاظت از بتن زیرین خواهد شد در غیر اینصورت بافت بتن به دلیل عدم جذب اکسیژن دچار پوسیدگی می شود. محصول پایه آب و بدون مواد سمی و فاقد بوی مضر می باشد و با محیط زیست سازگار است. میزان پوشش این رنگ برای دو دست اجرا تقریبا هر لیتر 7 متر مربع می باشد.

رنگ نمای بافت دار(تکس)

محصول نوعی پوشش بافت دار با خاصیت الاستیسیته ی بالا می باشد. پوشش در سه نوع بافت درشت(تکس اولترا)، بافت متوسط(تکس مدیوم) و بافت ریز(تکس فاین) می باشد. این رنگ برای محافظت از بتن ها بخصوص آن هایی که مستعد ترک سطحی هستند طراحی گردیده و از نفوذ کلراید و دی اکسید کربن به سازه جلوگیری بعمل می آورد. پوشش مانند پل بر روی ترک های سطحی عمل می نماید و از رشد آن جلوگیری می کند. میزان پوشش دهی این رنگ به ازای هر لیتر تقریبا 3 متر مربع می باشد.

پرایمر مناسب برای رنگ نمای جوتن

دو نوع پرایمر برای این پوشش پیشنهاد می شود:1- پرایمر آلکالی(پایه آب) و 2- پرایمر پنتریتینگ یا همان نفوذی (پایه حلال)

پرایمر آلکالی از نظر اقتصادی بصرفه تر می باشد و برای مناطق با رطوبت کم گزینه ی عالی است. پرایمر نفوذی قوی تر می باشد و برای مناطق شرجی و با رطوبت بالا گزینه ای مناسب است.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126و02166813351

همراه:09129687674

رنگ نمای جوتن با ارزان ترین قیمت

 

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما