فروشگاه رنگ زینک ریچ اپوکسی در آواجنرال

فروشگاه رنگ زینک ریچ اپوکسی در آواجنرال انواع رنگ های اپوکسی، پلی اورتان، مقاوم به حرارت و بطور کلی رنگ های صنعتی موجود می باشند.

آدرس: شادآباد، بازار آهن شادآباد، جنب شهر ابزار، فروشگاه رنگ رادین

فروشگاه رنگ زینک ریچ اپوکسی در آواجنرال با کیفیت عالی

رنگ های صنعتی برای پوشش سازه های در معرض رطوبت، دما، سایش مکانیکی و سایر موارد خوردگی استفاده می شود. هزینه ی رنگ آمیزی به مراتب بسیار کمتر از هزینه ی تعمیر و یا ساخت سازه ی جدید می باشد. بنابراین برای سازه ها بخصوص در مناطق صنعتی باید از رنگ های مناسب جهت محافظت استفاده نماییم. گروهی از رنگ ها برای کاربرد متداول می باشند که در ادامه با بررسی آن ها می پردازیم:

رنگ های پرایمر ضد خوردگی

پوشش های پرایمر برای محافظت قوی از سازه ها و نیز افزایش چسبندگی رنگ رویه به سطح زیرین می شود. برای سازه های فلزی پرایمر های غنی از روی با نام زینک ریچ اپوکسی و نیز آسترهای اپوکسی گزینه ای مناسب می باشند. در سازه های بتنی آستر سیلر اپوکسی با خاصیت اشباع کنندگی بالا، انتخابی مناسب می باشد.

پوشش های لایه میانی

رنگ های رویه درصد رزین بالایی دارند و از جهت چسبندگی و اتصال تناسب کمی با پرایمر زیرین که حاوی درصد بالایی پودر روی است، دارند.رنگ های لایه میانی با درصد متوسطی از رزین تولید می شوند. بنابراین، این پوشش ها چسبندگی بالایی به سطح پرایمر و نیز رنگ رویه ی نهایی دارند. علاوه بر واسط بودن این رنگ ها، درصد جامد نسبتا مناسب آن، باعث ایجاد ضخامت بیشتر رنگ و در نتیجه دوام بیشتر آن خواهد شد.

رنگ های لایه رویه

پوشش های لایه رویه از خانواه ی اپوکسی و یا پلی اورتان می باشند. این رنگ ها پایداری شیمیایی، سایشی و مکانیکی، رطوبتی و دمایی عالی دارند. از این رنگ ها جهت حفاظت از سازه ها بعنوان رنگ لایه نهایی استفاده نمایید. رنگ های پلی اورتان به دلیل مقاومت نوری بالا برای سازه های اکسپوز توصیه می شوند. پوشش های اپوکسی به جهت داشتن مقاومت شیمیایی و رطوبتی بالا، برای محیط های در معرض مواد شیمیایی و یا مغروق در آب توصیه می شوند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126و02166813351

همراه:09129687674

فروشگاه رنگ زینک ریچ اپوکسی در آواجنرال

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما