قیمت روز رنگ اپوکسی پلی آمید روناس

شما مشتریان محترم می توانید برای اطلاع از قیمت روز رنگ اپوکسی پلی آمید روناس با ما تماس بگیرید.این محصول کیفیت و پوشش عالی دارد. شرکت رنگ رادین، نمایندگی رسمی روناس در تهران در خدمت شما می باشد.

قیمت روز رنگ اپوکسی پلی آمید روناس

ماهیت رزینی رنگ های اپوکسی باعث  مقاومت بسیار بالای آن ها در برابر رطوبت، دما، تنش مکانیکی و نیز حلال ها و مواد شیمیایی می شود. این رنگ ها شامل دو بخش رنگ و خشک هستند. رنگ بر پایه ی رزین اپوکسی و خشک کن بر مبنای رزین پلی آمید می باشد. این دو ماده  پس از اختلاط واکنش شیمیایی گرما زا ایجاد می نمایند و فیلم مقاومی در برابر نفوذ عوامل خورنده بر روی سطح فراهم می آورند.

مشخصات و کاربرد رنگ اپوکسی

پوشش اپوکسی روناس در انواع رال های رنگی موجود می باشد. محصول حاوی درصد بالایی از رزین می باشد و بنابراین بصورت براق است. این محصول پوشش بالایی دارد و تقریبا هر کیلو 4 متر مربع را با ضخامت فیلم خشک 50 میکرون می پوشاند. بسته بندی رنگ  بصورت 4 کیلو رنگ و 800 گرم خشک کن می باشد.

پوشش اپوکسی روناس  را می توانید بر روی سنگ، فلز، چوب، پلاستیک و شیشه اجرا کنید. جهت چسبندگی و دوام بالاتر رنگ، قبل از اجرا بهتر است تا از یک دست آستر ضد خوردگی و یا آماده کننده ی سطح روناس(اپوکسی تای کوت) استفاده کنیم.

قیمت روز رنگ اپوکسی پلی آمید روناس

پوشش اپوکسی پلی آمید روناس

 

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما