قیمت و کاتالوگ رنگ اپوکسی پلی آمید روناس

جهت دریافت قیمت و کاتالوگ رنگ اپوکسی پلی آمید روناس با شرکت رنگ رادین، نمایندگی رسمی روناس در تهران، تماس بگیرید.

قیمت و کاتالوگ رنگ اپوکسی پلی آمید روناس

رنگ های اپوکسی گروهی از خانواده ی رنگی می باشند که براساس رزین اپوکسی، حلال ها فیلرها و پیگمنت های رنگی تولید می شوند. با توجه به نوع کاربرد این پوشش ها به انواع پلی آمید و پلی آمین تقسیم می شوند. هاردنر نوع پلی آمین و همچنین پلی آمینو-آمید برای رنگ های اپوکسی با درصد جامد بالاتر مورد استفاده هستند و نوع پلی آمید برای رنگ هایی با درصد جامد کم و نیز ضخامت معمول کاربرد دارند.

ویژگی رنگ های اپوکسی

این رنگ ها مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت، دما، تنش مکانیکی و سایش، حلال ها و مواد شیمیایی دارد. قابلیت تمیز شوندگی آسان نیز یکی از دلیل استفاده ی بالا از این پوشش بخصوص برای کفپوش می باشد.

کاربرد رنگ های اپوکسی

پوشرنگ های اپوکسی اصلاح شده مانند فنولیک و گلس فلیک و نیز رنگ های با درصد جامد بالا، برای رنگ آمیزی مخازن و سازه های در معرض مواد شیمیایی و حلال ها مورد استفاده می باشند. پوشش های اپوکسی پلی آمید برای پوشش سطوح فلزی و بتنی در معرض خوردگی متداول رطوبتی و شیمیایی کاربرد بسیاری دارد و از نظر قیمتی و هزینه ی اجرا نیز نسبت به نوع قبلی بسیار مناسب تر می باشد. رنگ های اپوکسی پلی آمین مخصوص کف با ضخامت بسیار بالایی اجرا می شوند و سطحی بسیار زیبا و مقاوم بوجود می آورند.

رنگ اپوکسی پلی آمید روناس RTB-2400در ظرف بندی 4 کیلو رنگ به 800 گرم خشک کن می باشد. رال های رنگی متنوع باعث جذابیت ظاهری این پوشش شده است. تقریبا هر کیلو رنگ حدود 4 متر مربع را با ضخامت فیلم خشک 50 میکرون می پوشاند. جهت دریافت کاتالوگ اینجا کلیک کنید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و نیز مشاوره با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

قیمت و کاتالوگ رنگ اپوکسی پلی آمید روناس

کاربرد رنگ های اپوکسی

رنگ اپوکسی پلی آمید روناس

 

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما