مرکز فروش رنگ اینترنشنال در ایران

رنگ های تولیدی شرکت اگزونوبل انگلستان با نام اینترنشنال با کیفیت بسیار بالا می باشند. جهت ارتباط با مرکز فروش رنگ اینترنشنال در ایران با کارشناسان شرکت رنگ رادین تماس بگیرید.

رنگ های صنعتی اینترنشنال

شرکت اینترنشنال، فعال در زمینه ی تولید انواع رنگ های صنعتی و ساختمانی می باشد. مرکز اصلی این شرکت در انگستان بوده و شعب مختلفی در برخی کشورها نظیر عربستان نیز دارد. انواع پوشرنگ های ضد خوردگی مخصوص فلزات، انواع رنگ های محافظ اپوکسی، پلی اورتان، رنگ های نسوز، رنگ های مقاوم در برابر مواد شیمیایی و… تنها برخی از پوشش های صنعتی حفاظتی تولیدی این شرکت می باشد.

با توجه به کیفیت بسیار بالای محصولات تولیدی و همچنین قیمت مناسب این رنگ ها، مشتریان بسیاری از در اقصی نقاط جهان و نیز در کشور ایران دارند.

پوشش های ضد خزه تولید شرکت اینتر نشنال دوام و کیفیت بالایی دارند. این محصول را پس از اجرای پرایمر در قسمت زیرخط آبخور کشتی اجرا می نمایند. عدم چسبیدن خزه و جلبک به کشتی باعث حرکت راحت آن در دریا و اقیانوس می گردد. در غیر اینصورت وزن سنگین این ریز موجودات دریایی باعث سنگینی کشتی و مصرف سوخت بالا و گاه عدم توان حرکتی آن خواهد شد.

نمایندگی و مرکز فروش رنگ اینترنشنال در ایران

با توجه به کمبود این رنگ در داخل کشور و نیاز مشتریان گرامی، شرکت رنگ رادین اقدام به واردات انواع رنگ اینترنشنال و جوتن نموده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

مرکز فروش رنگ اینترنشنال در ایران

رنگ صنعتی اینترنشنال

 

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما