مشخصات و قیمت چسب بتن sa12

چسب بتن تولیدی شرکت شیمی ساختمان با قدرت بسیار بالا در تعمیرات و نیز ساخت ساختمان ها جهت افزایش استحکام بتن و نیز سایر سازه ها مورد استفاده قرار می گیرد. جهت دریافت مشخصات و قیمت چسب بتن sa12 با شرکت رادین تماس بگیرید.

مشخصات و قیمت چسب بتن sa12 شرکت شیمی ساختمان

چسب بتن sa12 محصولی پلیمری و پایه آب می باشد. این چسب بصورت شیری و خامه ای می باشد که قبل از استفاده معمولا بصورت یک به دو با آب رقیق می شود و سپس اجرا می شود. از این محصول جهت افزایش مقاومت کششی، خمشی و سایشی بتن، گچ و آهک استفاده می شود و بنابراین با افزایش تنش مکانیکی و تغییرات دمایی سطح بتن دچار ترک و یا تخلخل نخواهد شد. همچنین از این محصول در هنگام عملیات تعمیرات، جهت افزایش چسبندگی بتن تازه به سطح بتن قدیمی استفاده می شود. در سایر کارهای مشابه همانند ملات بندکشی، نصب سرامیک و سنگ و بسیاری از کارهای دیگر بعنوان افزودنی جهت تقویت ملات مورد استفاده، به کار می رود.

شرکت رنگ رادین صنعتی بعنوان مرکز مشاوره، اجرا و فروش انواع رنگ های صنعتی و نیز افزودنی های بتن در خدمت شما مشتریان گرامی می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی به شماره ی 09129687674 تماس بگیرید.

مشخصات و قیمت چسب بتن sa12

چسب بتن sa12 شیمی ساختمان

عناوین مرتبط:

فروش عمده ی محافظ خوردگی بتن
مشخصات و خرید رنگ اپوکسی بتن

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

 

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما