مشخصات رنگ مخازن سوخت

مشخصات رنگ مخازن سوخت با مقاومت عالی در برابر بنزین و گازوئیل. شرکت رنگ رادین، نمایندگی رسمی رنگ روناس و اکسیر در تهران، در خدمت شما همکاران گرامی می باشد.

آدرس: شادآباد، بلوار الغدیر؛ خیابان وثوقی، خیابان عباس مختاری، نبش کوچه ی شیرین یکم، پلاک 45، فروشگاه رنگ رادین

مشخصات رنگ مخازن سوخت با مقاومت حلالی بالا

یکی از مشکلات مخازن نگهداری سوخت، خوردگی و پوسیدگی آن ها با گذشت زمان می باشد. جهت محافظت از این سازه ها باید از پوشش های مناسب عایق استفاده کنیم. پوشش بکار رفته باید در برابر سوخت هایی مانند نفت، بنزین و گازوئیل با دوام باشد و حل نشود. باید توجه داشت که هزینه ی رنگ آمیزی سازه بسیار کمتر از هزینه ی بازسازی و یا خرید دوباره ی آن می باشد.

رنگ های خانواده ی اپوکسی مقاومت بالایی  در برابر انواع حلال ها و مواد شیمیایی دارند. رزین اپوکسی اصلاحی با فنول می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای مخازن سوخت باشد. این پوشش معمولا با ضخامت فیلم خشک 150 میکرون اجرا می شود.

پرایمر مناسب جهت زیرکار رنگ فنولیک

پرایمر ضد زنگ فنولیک حاوی پیگمنت ضد خوردگی و با مقاومت شیمیایی بالا یکی از بهترین گزینه ها برای زیرکار رنگ فنولیک می باشد. البته از پرایمر زینک ریچ اپوکسی+لایه میانی اپوکسی نیز بعنوان زیرکار می توانیم استفاده نماییم. پرایمر های مذکور با روش حفاظت کاتدی و فیزیکی سطح فلز را از آسیب و خوردگی حفظ می نمایند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126و02166813351

همراه:09129687674

 

مشخصات رنگ مخازن سوخت

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما