پخش عمده رنگ روغنی ساده ارزان قیمت

رنگ روغنی به قیمت های متفاوتی در بازار عرضه و پخش می شود. با خرید عمده رنگ روغن ساده می توانیذد این محصول را با قیمت ارزان تهیه کنید.
رنگ های روغنی از جمله رنگ های پر مصرف در ایران می باشد.کار کردن آسان و قابلیت استفاده بر سطوح مختلف این رنگ ها را گزینه مناسبی برای فضاهای متعدد کرده است.
رنگهای روغنی با کیفیت خوب قابل اجرا به روی اکثر سطوح داخلی و خارجی ساختمان  از قبیل سطوح گچی، بتونی، آهنی و آلمینیومی … می باشد. قابلیت بالای پوشش دهی و صد البته چسبندگی فوق العاده ی این نوع از رنگ ها بر روی سطوح این امکان را فراهم می کند تا در سطوح مختلفی از این رنگ ها استفاده شود. علاوه براین قابلیت شستشویی بالای این نوع رنگ این امکان را در اختیار نقاشان فراهم کرده است تا از این رنگ در جاهایی از قبیل منازل مسکونی،مکان های تجاری، ادارات وعلاوه بر این ها لوازم موجود در این مکان ها اعم از (کابینت ها، تخت خواب ها، میزها، سطوح ددیگر قابل رنگ آمیزی و.. .)استفاده گردد.همچنین این رنگ ها مناسب برای استفاده در  مکان های پر ترددی نظیر پاگردهای ورودی و خروجی در مکان ها، پارکینگ ها، پلکان ها، … و مکان های عمومی شامل بیمارستان ها، دانشگاه ها، مدارس و  فروشگاه ها  است.
به دلیل استفاده های زیادی که از این نوع رنگ ها می شود این رنگ های ساده به صورت ارزان قیمت و عمده پخش و توزیع می شود.

منبع:http://chemicproducts.com

بازرگانی رادین

بازرگانی رادین

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما