پرایمر زینک اتیل سیلیکات RTB-766

جهت خرید پرایمر زینک اتیل سیلیکات RTB-766 با پوشش و دوام عالی. این رنگ مقاومت دمایی بالایی دارد و برای  سازه های در معرض رطوبت و دما، گزینه ی بسیار مناسب می باشد. شرکت رنگ رادین، نمایندگی رسمی رنگ روناس در تهران، در خدمت شما همکاران گرامی می باشد.

آدرس: شادآباد، بلوار الغدیر، بازار آهن شادآباد، جنب شهر ابزار، مجتمع پارسا

پرایمر زینک اتیل سیلیکات RTB-766 مقاوم به دما و حرارت

پرایمر اتیل سیلیکات از دو بخش رزین سیلیکونی و پودر روی جامد تشکیل شده است. این محصول مقاومت رطوبتی و دمایی بسیار بالایی دارد. رنگ تا دمای 420 درجه ی سانتی گراد، کاملا سالم باقی می ماند و دچار آسیب نمی شود. روش حفاظت این رنگ از نوع محافظت کاتدی می باشد. ذرات پودر روی نقش آند فدا شونده را بازی می کنند و با گذشت زمان، سازه ی فلزی زیرین کاملا سالم باقی می ماند. اتیل سیلیکات روناس با کد RTB-766  با وزن پودر روی 25 کیلو و 8.35 کیلوگرم رزین سیلیکونی می باشد. تینر مخصوص این رنگ مخصوص و با کد 767 شناخته می شود.

کاربرد پرایمر نسوز اتیل سیلیکات

سازه های فلزی با قرار گیری در معرض رطوبت و حرارت با سرعت بسیار بالاتری دچار آسیب و خوردگی می شوند. بنابراین محافظت از آن ها امری ضروری می باشد. جهت پوشش انواع مخازن و لوله های انتقال در معرض حرارت و رطوبت بالا از این پرایمر استفاده نمایید. به دلیل مقاومت رطوبتی بالای این رنگ، برای سازه های ساحلی حتی بدون دما نیز می توانیم از این پوشش استفاده نماییم. رنگ اتیل سیلیکات مقاومت شیمیایی بسیار کمی دارد و برای چنین موارد خوردگی مناسب نمی باشد.

رنگ رویه نسوز سیلیکونی

پرایمر اتیل سیلیکات دارای درصد بالایی پودر روی می باشد و پس از اجرا ظاهر زبری به خود می گیرد. رال رنگ این محصول طوسی تیره 7000 است. برای محافظت بیشتر از سازه و نیز زیبایی بیشتر آن، می توانیم رنگ نسوز سیلیکونی رال 9006 نقره ای با مقاومت حرارتی بالا، بر روی سطح اعمال کنیم. محصول غنی از ذرات آلومینیوم و پودر روی می باشد و بنابراین خود به تنهایی نیز می تواند نقش رنگ رویه و نیز پرایمر را ایفا نماید.

روش اجرای پوشش RTB-766

  1. ابتدا سطح را با حلال بشویید تا عاری از هر گونه غبار و چربی شود.
  2. سطح سازه را با استفاده از سند بالاست Sa3 بخوبی زبر و متخلخل نمایید.
  3. رطوبت محیط باید بالای 70 درصد و دما نیز بالای 35 درجه ی سانتی گراد باشد.
  4. پودر روی را با رزین مخلوط نمایید و در نهایت اندکی با تینر اتیل سیلیکات آن را رقیق کنید.
  5. محصول را با ضخامت 70 میکرون فیلم خشک بر سطح سازه اعمال کنید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126و02166813351

همراه:09129687674

پرایمر زینک اتیل سیلیکات RTB-766

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما