پوشش رنگ آمیزی داخل لوله ی انتقال آب و پساب

پوشش رنگ آمیزی داخل لوله ی انتقال آب و پساب باید با توجه به نوع آب داخل لوله تعیین شود. شرکت رنگ رادین صنعتی، مرکز مشاوره، اجرا و تامین انواع رنگ های صنعتی، در خدمت شما مشتریان گرامی می باشد.

ارائه ی پوشش رنگ آمیزی داخل لوله ی انتقال آب و پساب

لوله های انتقال آب و فاضلاب با گذشت زمان، از سطح داخلی و خارجی، دچار خوردگی و آسیب می شوند. جهت محافظت از این سازه ها، باید از پوشش هایی رنگی و نیز فلزاتی با مقاومت شیمیایی و رطوبتی بالا استفاده نمود. نوع پوشش انتخابی با توجه به نوع آب، متفاوت می باشد. در ادامه به بررسی انواع سیستم رنگ آمیزی لوله ها می پردازیم.

رنگ آمیزی داخل لوله های انتقال آب آشامیدنی

برای این نوع آب، باید علاوه بر پوشش رنگی مناسب و مقاوم به رطوبت، عدم سمیت آن نیز مدنظر قرار گیرد. رنگ اپوکسی بهداشتی سالونت فری، با حداقل مقدار حلال تولید شده است و بنابراین بدون آزادسازی مواد سمی می تواند بعنوان پوشش داخلی لوله مورد استفاده قرار گیرد. این رنگ بصورت سلف پرایمر اجرا می شود و مقاومت بسیار بالای رطوبتی دارد.

سیستم رنگ آمیزی داخل لوله ی انتقال آب شور

آب های شور معمولا جهت شیرین سازی و استفاده در مصارف صنعتی و یا خانگی استفاده می شوند. با توجه به خوردگی رطوبتی و نمکی بالای این سیال، در مصارف خانگی باید از همان رنگ اپوکسی بهداشتی استفاده نمود ولی برای مصارف صنعتی پوشش کولتار اپوکسی یکی از بهترین گزینه های می باشد. این رنگ مقاومت عالی در برابر شرایط نمکی و قلیایی از خود نشان می دهد و معمولا به دلیل خاصی سدکنندگی فیزیکی بالا بصورت سلف پرایمر استفاده می شود.

روش رنگ آمیزی لوله های انتقال پساب صنعتی

این لوله ها بشدت در معرض خوردگی می باشند. پساب ها شامل انواع مواد اسیدی، قلیایی، حلال ها، عناصر فلزی سنگین و… می باشند بنابراین عوامل خوردگی بسیار گسترده می باشد و باید رنگ بسیار مقاومی پیشنهاد شود. یکی از این پوشش ها رنگ اپوکسی ماستیک می باشد. این رنگ با هاردنر پلی آمین خشک می شود و با درصد بالایی از جامد و مواد ضد خوردنگی تولید می شود. ضخامت اجرایی آن تا 250 میکرون فیلم خشک می باشد و بخوبی می تواند در مقابل خوردگی مقاومت کند. از این رنگ به دلیل مقاومت تنشی بالا برای کف مخازن نگهداری موارد شیمیایی نیز استفاده می شود.

جهت دریافت کاتالوگ محصول و نیز اطلاع از قیمت با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

عناوین مرتبط:

روش جلوگیری از زنگ زدن آهن با رنگ

رنگ اکلیل نقره ای مقاوم به حرارت

پوشش رنگ آمیزی داخل لوله ی انتقال آب و پساب

رنگ لوله

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 5 / 5. تعداد رأی: 1

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما