کاتالوگ و قیمت رنگ زینک سیلیکون

کاتالوگ و قیمت رنگ زینک سیلیکون این رنگ برپایه ی رزین سیلیکونی و پیگمنت های ضد خوردگی آلومینیوم و زینک تولید شده و مقاوم رطوبتی و uv بسیار بالایی دارد.

رنگ سیلیکون نسوز چیست؟

رنگ های نسوز سیلیکونی برپایه ی رزین های سیلیکونی تولید می شود. هر چه رزین خالص تر باشد، مقاومت دمایی بالاتر می رود. در ساختار این رنگ پیگمنت های ضد خوردگی آلومینیوم و روی استفاده شده است که باعث مقاومت بالای رنگ در برابر خوردگی خواهد شد. به دلیل مقاومت بالا در برابر نور آفتاب استفاده در محیط بیرونی نیز بلامانع می باشد. در صورت اجرا بر روی فلزات در دماهای کمتر از 400 درجه بهتر است از پرایمر زینک اتیل سیلیکات و یا زینک ریچ سیلیکونی استفاده نمود. در دماهای بالاتر به دلیل عدم مقاومت گرمایی پرایمرهای نام برده شده فقط استفاده از چند دست رنگ نسوز کافی می باشد.

کاتالوگ و قیمت رنگ زینک سیلیکون

جهت دانلود کاتالوگ رنگ سیلیکون نسوز اینجا کلیک کنید. این رنگ ها با قیمت های متفاوت به بازار عرضه می شوند که با توجه به مقاومت گرمایی و نیز کیفیت محصول می تواند متغیر باشد.

شرکت رنگ رادین صنعتی بعنوان مرکز مشاوره، اجرا و فروش انواع رنگ های صنعتی در خدمت شما مشتریان گرامی می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی به شماره ی 09129687674 تماس بگیرید.

کاتالوگ و قیمت رنگ زینک سیلیکون

رنگ زینک سیلیکون

عناوین مرتبط:

مشخصات رنگ زینک ریچ سیلیکونی

تولید کننده ی انواع رنگ سیلیکونی نسوز

کاتالوگ رنگ سیلیکون آلومینیوم روناس

نمایندگی اسپری رنگ نسوز سیلیکونی

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما