خرید بهترین رنگ اپوکسی با پوشش بالا

جهت خرید بهترین رنگ اپوکسی با پوشش بالا با شرکت رنگ رادین، نمایندگی رسمی روناس در تهران، تماس بگیرید.

خرید بهترین رنگ اپوکسی با پوشش بالا

رنگ های اپوکسی به دلیل داشتن رزین مقاوم و نیز پیگمنت های ضد خوردگی پایداری خوبی در برابر رطوبت، حلال ها و نیز مواد شیمیایی از خود نشان می دهند. این محصول می تواند با خشک کن پلی آمید و یا پلی آمین تولید شود. نوع پلی آمید معمولا برای رنگ های رویه مصرف می شود و با ضخامت کمی اجرا می شود. اپوکسی پلی آمین با ضخامت های بالا و حجم جامد بالا تولید می شود و می تواند برای سازه هایی که در معرض خوردگی شدید قرار دارند و نیز مناطقی همچون کف مورد استفاده قرار بگیرند.

کاربرد رنگ اپوکسی

سازه های فلزی و فولادی در مناطق صنعتی و ساحلی بسرعت دچار خوردگی می شوند. رنگ ها و آسترهای اپوکسی یکی از بهترین گزینه ها برای محافظت از این سازه ها می باشند.

یکی از ویژگی های ممتاز رنگ های اپوکسی انعطاف پذیری و مقاومت فیزیکی و نیز قابلیت تمیز شدن آسان می باشد. بنابراین بعنوان یکی از بهترین گزینه ها برای کف سالن ها مورد استفاده قرار می گیرد.

پوشش های اپوکسی مقاومت دمایی و رطوبتی بالایی دارند. بنابراین این رنگ گزینه ای مناسب جهت کف استخرها می باشد. در نظر داشته باشید که رنگ اپوکسی خاصیت آب بندکنندگی ندارد و باید حتما از چسب های آب بند کننده ی قوی قبل از اجرای رنگ استفاده کنیم.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

خرید بهترین رنگ اپوکسی با پوشش بالا

رنگ اپوکسی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما