بزرگترین فروشگاه رنگ صنعتی در تهران

بزرگترین فروشگاه رنگ صنعتی در تهران، فروشگاه رنگ رادین، مرکز فروش انواع رنگ های اپوکسی، پلی اورتان، زینک ریچ، رنگ نسوز و… در خدمت شما مشتریان گرامی می باشد.

خرید از بزرگترین فروشگاه رنگ صنعتی در تهران

نام رنگ صنعتی به گروهی از رنگ ها داده می شود که دارای رزین هایی قوی در برابر خوردگی می باشند. سطوح فلزی و بتنی با قرار گیری در معرض رطوبت بالا، دما و مواد شیمیایی دچار آسیب و خوردگی می شوند. انواع رنگ های تک جزئی و دو جزئی برای حفاظت از این رنگ ها موجود می باشد که با توجه به شرایط سازه می توانیم از گزینه ی مناسب استفاده کنیم:

رنگ های آستری ضد زنگ اپوکسی، زینک ریچ اپوکسی، زینک اتیل سیلیکات مخصوص فلز

جهت محافظت از خوردگی سازه های فلزی رنگ های دو جزئی با مقاومت رطوبتی بالا پیشنهاد می شود. ضد زنگ اپوکسی و زینک ریچ اپوکسی به ترتیب برای مناطق با خوردگی کم و زیاد مورد استفاده می باشند. پوشش زینک اتیل سیلیکات برای سازه ها در معرض دما و نیز رطوبت بالا مناسب است.

رنگ های رویه اپوکسی و پلی اورتان

این پوشش ها نیز دو جزئی می باشند و دارای مقاومت رطوبتی، شیمیایی و نوری عالی هستند. برای سازه های اکسپوز از رنگ پلی اورتان با دوام نوری بالا استفاده کنید و برای سایر سازه ها از رنگ اپوکسی استفاده نمایید.

رنگ های نسوز سیلیکونی

این پوشش ها به دلیل داشتن رزین نسوز سیلیکونی و پیگمنت ضد خوردگی آلومینیوم مقاومت دمایی و خوردگی عالی از خود نشان می دهند. برای سازه ها در معرض حرارت بالا تا دمای 600 درجه می توانیم از این رنگ استفاده کنیم.

پوشش های ضد اسید و قلیا

این رنگ ها دارای رزین هایی مقاوم تر در برابر مواد شیمیایی هستند. بعنوان مثال از رنگ های مقاوم در برابر اسید می توان به پوشش اپوکسی فنولیک و اپوکسی گلس فلیک اشاره نمود. پوشش های مقاوم در برابر قلیا گروه رنگ های کولتار اپوکسی هستند. رنگ های ماستیک اپوکسی نیز مقاومت شیمیایی عالی نشان می دهند و برای شرایط با خوردگی شیمیایی بالا و پساب های صنعتی استفاده می شوند.

رنگ های تک جزئی مقاوم به خوردگی

این پوشش ها بر پایه ی رزین آلکید اصلاح شده با اپوکسی تولید می شوند. رنگ ها مقاومت رطوبتی، نوری و دمایی خوبی دارند. پوشش های ذکر شده برای لکه گیری و تعمیرات مورد استفاده قرار می گیرند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصولات با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

بزرگترین فروشگاه رنگ صنعتی در تهران

فروشگاه رنگ صنعتی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 1 / 5. تعداد رأی: 1

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما