فروش رنگ اپوکسی در شهرک صنعتی شمس آباد

فروش رنگ اپوکسی در شهرک صنعتی شمس آباد، بهترین کیفیت به همراه قیمت عالی، شرکت رنگ رادین، نمایندگی رسمی رنگ روناس و اکسیر در تهران، در خدمت شما همکاران گرامی می باشد.

فروش رنگ اپوکسی در شهرک صنعتی شمس آباد

ویژگی رنگ اپوکسی

پوشش های اپوکسی به مقاومت رطوبتی، شیمیایی، دمایی و مکانیکی شهرت دارند. این رنگ ها را می توانیم برای پوشاندن انواع سازه های فلزی و بتنی مورد استفاده قرار دهیم. پوشش اپوکسی جهت خشک شدن کامل و نیز کامل شدن واکنش شیمیایی خود نیاز به بخش دوم هاردنر یا خشک کن دارد. این بخش از جنس پلی آمید می باشد.

کاربرد رنگ اپوکسی

این رنگ را می توانیم برای پوشاندن سازه های مختلف، خط کشی و اجرای کفپوش استفاده کنیم. رزین قوی اپوکسی سد محکمی در برابر نفوذ عوامل خورنده به سطح فلز فراهم می آورد و به این وسیله از خوردگی سازه جلوگیری می نماید. رنگ در مواجهه با مواد شیمیایی، حلال ها، آب و سایر عوامل خورنده و نیز سایش و تنش کاملا مقاوم می باشد.

اجرای پوشش

این محصول معمولا با ضخامت فیلم خشک استاندارد 50 میکرون اجرا می شود. روش اجرای آن با قلمو، غلتک و یا پیستوله می باشد. قبل از اجرا سندبلاست سازه و نیز تمیز نمودن آن الزامی می باشد. جهت محافظت کامل، برای سطوح فلزی از یک دست آستر ضد خوردگی استفاده کنید و برای سطوح غیر فلزی از یک دست سیلر اپوکسی استفاده نمایید.

جهت دریافت اطلاعات کامل و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

تماس:02144377126

همراه:09129687674

فروش رنگ اپوکسی در شهرک صنعتی شمس آباد

رنگ اپوکسی پلی آمید

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما