آستر ضد خوردگی مخصوص مخازن و لوله های فلزی

آستر ضد خوردگی مخصوص مخازن و لوله های فلزی جهت محافظت از انواع سازه های فلزی در محیط هایی با رطوبت بالا و متوسط استفاده می شود. محصولات پوششی صنعتی با قیمت مناسب در شرکت رادین عرضه می شوند.

مشخصات آستر ضد خوردگی مخصوص مخازن و لوله های فلزی

انواع سازه های فلزی آهنی، فولادی، گالوانیزه و نیز استیل با گذشت زمان و مخصوصا در صورت قرار گیری در معرض مواد خورنده ی قوی دچار پوسیدگی و فرسایش می شوند. جهت حفاظت کامل از این سازه ها باید از رنگ های ضد خوردگی مناسب و مقاوم استفاده نمود. برای مخازن و لوله های انتقال با توجه به شرایط قرار گیری و نیز نوع سیال داخل آن باید سیستم رنگی مناسب پیشنهاد شود.

رنگ مقاوم در برابر رطوبت

در صورتی که سازه در معرض رطوبت بالا باشد بهترین آستر پیشنهادی، زینک ریچ اپوکسی می باشد. این پوشش از طریق الکتروشیمیایی از سطح سازه در برابر خوردگی محافظت خواهد نمود. اجرای رنگ لایه میانی و رویه دو جزئی ضروری می باشد.

رنگ مقاوم در برابر حرارت

برای سازه های در معرض حرارت بالا تا دمای 400 درجه باید از آستر زینک اتیل سیلیکات و یا زینک ریچ سیلیکونی استفاده نمود. برای دماهای بالاتر تنها از یک یا دو دست رنگ نسوز زینک سیلیکون استفاده شود.

رنگ مقاوم در برابر اسید

در شرایط اسیدی ضعیف بهترین پوشش، اجرای آستر و رویه  اپوکسی فنولیک می باشد. آستر غنی از روی مناسب زینک فسفات اپوکسی می باشد. در شرایط اسیدی قوی تر از رنگ گلس فلیک فنولیک و یا نوالاک استفاده کنید.

رنگ مقاوم در برابر شرایط قلیایی و آب شور

برای چنین شرایطی پوشش کولتار اپوکسی پیشنهاد می شود. این پوشش می تواند بصورت سلف پرایمر و یا با استفاده از آستر زینک ریچ اپوکسی اجرا شود.

رنگ مخصوص کف مخازن و نیز پساب های صنعتی

سازه های در معرض مواد شیمیایی گوناگون و یا سنگین خوردگی های متنوعی بوجود می آورند. به همین دلیل باید از نوعی رنگ با درصد جامد بالا و نیز مقاوم به تنش فیزیکی استفاده نمود. رنگ اپوکسی ماستیک سورفیس تولرنت یکی از بهترین گزینه ها برای چنین شرایطی می باشد.

جهت دریافت کاتالوگ ها و اطلاعات بیشتر با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

چسب اپوکسی با مقاومت شیمیایی و دمایی بالا

روش اجرای رنگ پلی اورتان روی فلز

آستر ضد خوردگی مخصوص مخازن و لوله های فلزی

رنگ آستر ضد خوردگی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما