خرید رنگ اپوکسی طوسی روناس گالن 4کیلویی

جهت خرید رنگ اپوکسی طوسی روناس گالن 4کیلویی با شرکت رنگ رادین، نمایندگی رسمی روناس در تهران، تماس بگیرید.

خرید رنگ اپوکسی طوسی روناس گالن 4کیلویی

رنگ اپوکسی روناس با بهترین کیفیت و براقیت عالی می باشد. این پوشش به دلیل مقاومت بالای آن در برابر رطوبت، دما، حلال ها و مواد شیمیایی، یکی از بهترین و مقاوم ترین رنگ های صنعتی محسوب می شود. رنگ اپوکسی روناس در رنگ بندی مختلفی عرضه می شود؛ یکی از پرمصرف ترین رال رنگی، رنگ طوسی روشن رال 7035 می باشد. پوشش ذکر شده در بسته بندی 4 کیلو رنگ و 800 گرم خشک کن پلی آمید می باشد.

کاربرد رنگ اپوکسی پلی آمید

برای محافظت و پوشش مخازن فلزی و بتنی، لوله های فولادی، و سازه های در معرض مواد خورنده ی صنعتی و رطوبت، از رنگ های اپوکسی می توان استفاده نمود. در سازه های فلزی حتما از سیستم زینک ریچ اپوکسی+لایه میانی اپوکسی بعنوان زیرکار استفاده کنید و در سازه های بتنی  سیلر اپوکسی را جهت اشباع نمودن سطح بکار ببرید.

پوشش های اپوکسی علاوه بر زیبایی و دوام بالا، به راحتی قابل تمیز شدن می باشند. برای کف سالن ها در بیمارستان ها، پارکینگ ها و مناطق در معرض حلال، استفاده از این پوشش توصیه می شود. البته در نظر داشته باشید که از نوع اپوکسی پلی آمید در کف مناطق کم تردد می توان استفاده نمود و برای مناطق با حجم ترافیک بالا باید از پوشش ضخیم اپوکسی پلی آمین استفاده کنید.

کف استخرها جهت دوام، زیبایی و نیز قابلیت تمیز شدن آسان نیاز به پوشش رنگی دارند. یکی از بهترین پوشش ها، رنگ اپوکسی پلی آمید می باشد. قبل از اجرا حتما کف استخر را کاملا آب بند نمایید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

خرید رنگ اپوکسی طوسی روناس گالن 4کیلویی

اپوکسی طوسی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما