فروش انواع رنگ های مورد استفاده در صنعت

مرکز پخش رنگ رادین بعنوان مرکز فروش رنگ های صنعتی رنگین زره، روناس، اکسیر و کانسای در خدمت شما مشتریان گرامی می باشد. جهت خرید و فروش انواع رنگ های مورد استفاده در صنعت با ما تماس بگیرید.

رنگ صنعتی چیست؟

صنایع مختلف، برای جلوگیری از پوسیدگی قطعات، نیاز به استفاده از پوشش های محافظ مقاوم بر روی سازه های خود دارند. یکی از این پوشش ها انواع رنگ ها می باشند. نام رنگ های صنعتی به گروهی از رنگ ها اطلاق می شود که از رزین ها و افزودنی های مقاوم در برابر شرایط رطوبتی، شیمیایی، دمایی و نیز مکانیکی تشکیل یافته اند.

انواع رنگ های صنعتی

پرایمر های ضد خوردگی صنعتی

این محصولات بصورت تک جزئی آلکیدی و دو جزئی اپوکسی و شامل پیگمنت ضد خوردگی روی، سرب و یا اکسید آهن و یا ترکیباتی از این سه عنصر می باشند. این پوشش ها بعنوان لایه ی اول بر روی سازه ی فلزی اجرا شده و با روش محافظت کاتدی و یا رسوب فیزیکی از سازه ی مورد نظر محافظت خواهند نمود.

رنگ های رویه مقاوم به خوردگی و سایش صنعتی

انواع رنگ های رویه ی صنعتی آلکیدی، رنگ رویه اپوکسی پلی آمید و رنگ پلی اورتان از این دسته می باشند. هریک از این پوشش ها شرایط استفاده از خود را دارند. نوع تک جزئی آلکیدی برای مناطق با درصد خوردگی کمتر، نوع اپوکسی دو جزئی برای مناطق در معرض رطوبت بالا و حلال های شیمیایی و نوع پلی اورتان دوجزئی برای محیط هایی با رطوبت و نیز در معرض نور آفتاب استفاده می شود.

رنگ های مقاوم به حرارت

این رنگ ها در دو نوع پرایمر ضد خوردگی اتیل سیلیکات و رنگ رویه نسوز سیلیکونی آلومینیومی می باشند. پوشش های ذکر شده مقاومت دمایی و خوردگی بالایی داشته و برای سازه ها با احتمال خوردگی خیلی شدید پرایمر زینک اتیل سیلیکات بهترین گزینه می باشد.

رنگ های مقاوم به تنش های مکانیکی صنعتی

این رنگ ها از نوع دو جزئی اپوکسی پلی آمین می باشند و معمولا با درصد جامد بالایی تولید می شوند. برای مناطق مانند کف سالن، کف مخازن و سازه های در معرض فشار و همچنین خوردگی بالا مورد استفاده قرار می گیرند.

فروش انواع رنگ های مورد استفاده در صنعت

جهت کسب اطلاعات بیشتر جهت قیمت و اطلاعات فنی انواع رنگ های صنعتی با مهندس محمدخانی به شماره ی 09129687674 تماس بگیرید.

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

فروش انواع رنگ های مورد استفاده در صنعت

رنگ صنعتی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما