فروش رنگ اپوکسی پلی آمید روناس در نمایندگی

فروش رنگ اپوکسی پلی آمید روناس در نمایندگی، با قیمت کف، شرکت رنگ رادین مرکز مشاوره و فروش انواع رنگ های صنعتی و ساختمانی در خدمت شما می باشد.

فروش رنگ اپوکسی پلی آمید روناس در نمایندگی

رنگ های اپوکسی مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت، دما، حلال ها و مواد شیمیایی از خود نشان می دهند. مقاومت سایشی بالای این رنگ نیز باعث استفاده از آن در مناطقی مانند کف و نیز سازه های در معرض انواع دیگری از سایش ها شده است.

اپوکسی پلی آمید رویه ی روناس در بسته بندی 4کیلو رنگ و 800 گرم خشک کن و با کد RTB-2400 عرضه می شود. این محصول به دلیل داشتن درصد بالایی از رزین و مواد اولیه ی عالی چسبندگی بسیار بالایی به انواع سطوح دارد.  پایداری آن بسیار بالا می باشد. این پوشش براقیت عالی و زیبایی بالایی دارد و قابلیت تمیز شدن آسان، باعث استفاده از این محصول در پوشش سازه های صنعتی می شود.

کاربرد پوشش

رنگ اپوکسی روناس مقاومت سایشی بسیار بالایی دارد و به همین دلیل در خط کشی معابر و پارکینگ ها و همچنین بعنوان اپوکسی کف در مکان هایی که تردد کم باشد مورد استفاده قرار می گیرد. برای جاهایی که وسایل و دستگاه های سنگین حمل می شوند از پوشش اپوکسی پلی آمین مخصوص کف روناس استفاده کنید. به دلیل مقاومت رطوبتی، حلالی و شیمیایی بالای رنگ برای رنگ آمیزی مخازن، لوله ها و سازه های در معرض خوردگی رطوبتی و شیمیایی از این پوشش استفاده کنید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

فروش رنگ اپوکسی پلی آمید روناس در نمایندگی

پوشش اپوکسی پلی آمید روناس

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما