قیمت رنگ های دریایی و کاربرد آن

رنگ های دریایی برای سازه های در معرض آب دریا و یا رطوبت بسیار بالا تولید و عرضه می شوند. جهت دریافت قیمت رنگ های دریایی و کاربرد آن با شرکت رادین تماس بگیرید.

مشخصات رنگ های دریایی

رنگ های دریایی در دو نوع تک جزئی و دو جزئی تولید می شوند. این رنگ ها مشخصاتی از قبیل مقاومت بالا نسبت به رطوبت، آب شور، مواد شیمیایی را از خود نشان می دهند.

رنگ تک جزئی دریایی

این رنگ ها شامل گروه آلکیدی و یا آلکید اصلاح شده با اپوکسی می باشند. از محصول برای لکه گیری( تاچ آپ) سازه های دریایی و یا رنگ آمیزی قطعاتی که در معرض خوردگی کمتر قرار دارند، استفاده می شود. از مزیت این پوشش قیمت مناسب و روش استفاده ی آسان است.

رنگ های دریایی دو جزئی

محصول شامل گروه رنگ های اپوکسی و پلی اورتان می شود. پوشش های ذکر شده بر پایه ی رزین های اپوکسی و یا اکریلیک تولید می شوند و دارای مقاومت رطوبتی بسیار بالا هستند. برای سازه های در مجاورت نور آفتاب از رنگ پلی اورتان و بقیه ی سازه ها از رنگ اپوکسی استفاده نمایید.

پوشش های ضد خزه

رنگ ضد خزه تک جزئی می باشد و با داشتن مواد خاص از تجمع آبزیان و نیز خزه و جلبک به سطح شناور جلوگیری بعمل می آورد. عدم استفاده از این رنگ باعث چسبیدن وزن سنگینی از موجودات دریایی به بدنه ی شناور شده و با کاهش سرعت آن باعث بالا رفتن مصرف سوخت می گردد. این امر نه تنها از نظر اقتصادی به صرفه نخواهد بود بلکه از نظر محیط زیستی نیز آسیب بزرگی وارد خواهد نمود.

پوشش های ضد خوردگی آستری دریایی

این محصولات، بعنوان زیرکار رنگ های ذکر شده در بالا استفاده می شوند. پوشش ضد خوردگی باعث ایجاد سد حفاظتی فیزیکی و شیمیایی بر روی سازه شده و باعث افزایش چسبندگی رنگ لایه رویه می گردند.

قیمت رنگ های دریایی و کاربرد آن

جهت استعلام قیمت و دریافت کاتالوگ رنگ های دریایی با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126
همراه:09129687674

عناوین مرتبط:

خرید رنگ اپوکسی با پوشش بالا

قیمت آستر و رویه پلی اورتان

قیمت رنگ های دریایی و کاربرد آن

رنگ دریایی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما