قیمت و مشخصات رنگ ضد خزه ی دریایی

رنگ های ضد خزه جهت جلوگیری از چسبیدن هر گونه موجودات آبزی به سطح بدنه ی شناورها و کشتی ها استفاده می شوند. جهت دریافت قیمت و مشخصات رنگ ضد خزه ی دریایی با شرکت رادین تماس بگیرید.

چرا باید برای بدنه ی شناورها از رنگ های ضد خزه استفاده شود؟

شناور ها و کشتی ها پس از مدت کوتاه و با قرار گیری در معرض آب دریا، علاوه بر پوسیدگی، دچار مشکل چسبیدن خزه و جلبک های دریایی می شوند. این میکروارگانیسم ها وزن سنگینی بر شناور تحمیل می آورند و در نتیجه سرعت آن کاهش پیدا می کند. از طرف دیگر با افزایش مصرف سوخت آلودگی های زیست محیطی فراوانی به بار می آید. مرحله ی کندن خزه از سطح شناور نیز سخت بوده و باعث هزینه می شود.

به همین دلیل از زمان های قدیم مردمان با روش های گوناگون استفاده از قیر، قلع و سرب بر بدنه ی کشتی از آن در برابر چسبیدن هر گونه موجود دریایی محافظت می نمودند. این مسئله گرچه جالب بود ولی آلودگی زیست محیطی بالایی به بار می آورد. در دنیای امروز با وجود هزاران شناور در اقیانوس ها و دریاها، باید از مواد سازگار با محیط زیست استفاده نمود که رنگ های ضد خزه از این گروه می باشند.

قیمت و مشخصات رنگ ضد خزه ی دریایی

رنگ های ضد خزه برپایه ی رزین ها و پیگمنت های با مقاومت تنشی، مکانیکی، دمایی، شیمیایی و رطوبتی بسیار بالا تولید می شوند. ذرات بایوساید بکار رفته در این محصولات باعث محافظت از سطح سازه در برابر چسبیدن هر گونه خزه و جلبک به بدنه ی شناور می شود. البته قبل از اجرای رنگ حتما باید سیلرها و پرایمر های خاص استفاده کنید تا چسبندگی رنگ بالا رود و از ایجاد خوردگی جلوگیری شود.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

عناوین مرتبط:

خرید رنگ های پلی اورتان دریایی

خرید رنگ های اپوکسی دریایی

قیمت و مشخصات رنگ ضد خزه ی دریایی

رنگ ضد خزه

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما