پایین ترین قیمت ضد زنگ آهن

پایین ترین قیمت ضد زنگ آهن و با کیفیت بالا را می توانید با تماس با کارشناسان شرکت رنگ رادین صنعتی دریافت نمایید.

پایین ترین قیمت ضد زنگ آهن با کیفیت بالا

ضد زنگ ها، ترکیباتی تک جزئی و برپایه ی رزین آلکیدی می باشند. این محصولات با داشتن پیگمنت های ضد خوردگی می توانند تا سازه ی فلزی مورد نظر را برای سال های طولانی از هرگونه خوردگی محافظت نمایند. این رنگ های آستری را می توان در فام های گوناگون تولید نمود ولی رنگ های متداول طوسی و اخرایی می باشند. پوشش دهی این رنگ ها بالا بوده و تقریبا هر کیلو 8 متر مربع را خواهد پوشاند.

ضد زنگ طوسی

ضد زنگ طوسی دارای پیگمنت ضد خوردگی پودر روی می باشد. این محصول بعنوان آستر برای سطوحی که رنگ رویه متمایل به روشن باشد مورد استفاده قرار می گیرد که به این ترتیب پوشش دهی رنگ رویه بیشتر می شود.

ضد زنگ اخرایی

ضد زنگ اخرایی شامل پیگمنت ضد خوردگی روی و اکسید آهن می باشد. این محصول مقاومت بالایی در برابر خوردگی داشته و بعنوان آستر برای رنگ های تیره همچون قرمز، نارنجی، بنفش و قهوه ای مورد استفاده قرار می گیرد.

ضد زنگ قرمز

ضد زنگ قرمز، شامل ذرات ضد خوردگی سرب بوده و قدرت محافظت کنندگی بالایی دارد. البته این محصول به علت سمیت بالا کمتر استفاده می شود. ولی به هر حال برای سازه هایی که قرار است رنگ نقش رویه و آستر را ایفا کند گزینه ی مناسبی می باشد چراکه رنگ قرمز زیبایی از خود نشان می دهد.

ضد زنگ سرنجی

این محصول برپایه ی رزین آلکید و ذرات ضد خوردگی اکسید سرب تولید می شود. ضد زنگ سرنجی برای محیط هایی با رطوبت نسبتا بالا نیز گزینه ی مناسب می باشد و رنگ نارنجی به سازه می دهد. بهتر است پس از اجرا یک لایه رنگ رویه نیز بر روی ضد زنگ اجرا شود.

شرکت رنگ رادین صنعتی بعنوان مرکز مشاوره، اجرا و فروش انواع رنگ های صنعتی در خدمت شما مشتریان گرامی می باشد. جهت خرید محصول و کسب اطلاعات بیشتر با مهندس محمدخانی به شماره ی 09129687674 تماس بگیرید.

پایین ترین قیمت ضد زنگ آهن

ضد زنگ آلکیدی

عناوین مرتبط:

پرایمر ضد زنگ اخرایی آلکیدی

قیمت خرید یک کیلو ضد زنگ سرنجی

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما