کاربرد و قیمت زینک فسفات اپوکسی

پرایمر زینک فسفات اپوکسی بعنوان لایه ی اول ضد خوردگی بر روی فلزات و نیز آستر واش پرایمر به کار می رود. کاربرد و قیمت زینک فسفات اپوکسی را با تماس با کارشناسان شرکت رادین دریافت نمایید.

مشخصات زینک فسفات اپوکسی

رنگ پرایمر زینک فسفات اپوکسی بعنوان لایه ی اول برای جلوگیری و محافظت از خوردگی فلزات به کار می رود. این رنگ با داشتن ذرات پودر روی و اسید فسفریک بصورت شیمیایی(حفاظت کاتدی) و نیز رسوب فیزیکی و ایجاد سدی محکم در برابر نفوذ عوامل خورنده به سطح فلز از آن مراقبت خواهد نمود. از آنجا که این ماده خاصیت اسیدی دارد سطح فلز را کمی خورده و زبر می نماید و بنابر این چسبندگی رنگ بر روی سازه افزایش خواهد داشت. رنگ زینک فسفات اپوکسی بعنوان لایه محافظ بر روی آستر واش پرایمر نیز بکار می رود چرا که هر دو شامل اسید فسفریک بوده و از نظر شیمیایی به هم نزدیک می باشند و در این مورد بهتر از زینک ریچ عمل خواهد نمود.

کاربرد و قیمت زینک فسفات اپوکسی

زینک فسفات اپوکسی بعنوان پرایمر ضد خوردگی قوی برای مناطقی که نیاز به چسبندگی بالا و محافظت فیزیکی  و شیمیایی از سازه می باشد مورد استفاده قرار می گیرد. رنگ زینک فسفات اپوکسی بعنوان پرایمر بر روی استینلس استیل و نیز گالوانیزه بکار می رود. این محصول معمولا در رنگ های سفید و طوسی تولید می شود.

شرکت رنگ رادین صنعتی بعنوان مرکز مشاوره، فروش و اجرای رنگ های صنعتی در خدمت شما مشتریان گرامی می باشد. جهت خرید محصول با مهندس محمدخانی به شماره ی 09129687674 تماس بگیرید.

کاربرد و قیمت زینک فسفات اپوکسی

زینک فسفات اپوکسی

عناوین مرتبط:

آستری آلکیدی زینک فسفات

خرید و کاتالوگ پرایمر زینک فسفات آلکیدی و اپوکسی

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما