بهترین رنگ برای مخزن اسید

بهترین رنگ برای مخزن اسید چیست؟ پوشش های رنگ بر پایه ی اپوکسی گلس فلیک و یا اپوکسی فنولیک، یکی از بهترین گزینه ها برای رنگ آمیزی مخازن اسیدی می باشند. شرکت رنگ رادین، نمایندگی رسمی رنگ روناس و اکسیر در تهران، در خدمت شما همکاران گرامی می باشد.

آدرس: شادآباد، بلوار الغدیر، خیابان وثوقی، خیابان عباس مختاری، نبش کوچه ی شیرین یکم، پلاک 45، فروشگاه رنگ رادین

مشخصات بهترین رنگ برای مخزن اسید

مخازن فلزی و بتنی حاوی اسید، بسرعت دچار فرسودگی و خوردگی می شوند. از آنجا که هزینه ی تولید این مخازن بسیار بالا می باشد، جهت حفاظت از سازه ها می توانیم از پوشش های رنگی مناسب استفاده نماییم. با توجه به میزان خورندگی اسید و درجه ی حرارت نوع رنگ تعیین می شود. پوشش های اپوکسی گلس فلیک و اپوکسی فنولیک از گروه بهترین رنگ های مقاوم در برابر حلال ها و اسید ها می باشند که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

رنگ اپوکسی گلس فلیک

در PH بین 1تا4 از پوشش های رنگی بر پایه ی رزین اپوکسی فنولی و ذرات پودر شیشه استفاده نمایید. این محصول مقاومت بسیار بالایی در برابر شرایط اسیدی سخت و دما تا 120 درجه ی سانتی گراد نشان می دهد. همچنین این رنگ مقاومت قلیایی و شیمیایی عالی نیز از خود نشان می دهد. ضخامت اجرایی این پوشش از 500 میکرون تا 1000 میکرون فیلم خشک می باشد. فام رنگی پوشش معمولا سفید می باشد. این رنگ بصورت سلف پرایمر اجرا می شود.

پوشش اپوکسی فنولیک

برای PH از 4 تا 6 رنگ مناسب پوشش اپوکسی فنولیک می باشد. مقاومت دمایی این رنگ نیز تا 120 درجه ی سانتی گراد است. ضخامت اجرایی این پوشش از 100 تا 200 میکرون فیلم خشک می باشد. فام رنگی این محصول معمولا سفید و طوسی می باشد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126و02166815531

همراه:09129687674

بهترین رنگ برای مخزن اسید

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما