دیتاشیت ضد زنگ نسوز روناس

دیتاشیت ضد زنگ نسوز روناس، محصول تک جزئی می باشد و مقاومت دمایی تا 450 درجه ی سانتی گراد دارد. این رنگ بعنوان پرایمر غنی از روی بر روی سازه های فلزی استفاده می شود.

آدرس: شادآباد، بلوار الغدیر، خیابان وثوقی، خیابان عباس مختاری، نبش کوچه ی شیرین یکم، پلاک 45، فروشگاه رنگ رادین

دیتاشیت ضد زنگ نسوز روناس با مقاومت دمایی تا 450 درجه ی سانتی گراد

گرما خود یکی از عوامل ایجاد خوردگی در انواع سازه های می باشد. به این صورت که با گرم شدن سطح، جنب و جوش مولکول ها بیشتر می شود و به همان ترتیب میل به واکنش با اکسیژن هوا و اکسیژن محلول در آب  یا حلال ها بیشتر شده و فرآیند خوردگی تسریع می شود. به همین دلیل در سطوح بخصوص فلزی، که در معرض دمای بالا باشند، استفاده از پوشش های مقاوم در برابر خوردگی ضروری می باشد. این رنگ ها در دو نوع پرایمر و رنگ رویه سیلیکونی موجود می باشند که در ادامه به بررسی این موارد می پردازیم.

معرفی رنگ آستری نسوز

پرایمر نسوز، نوعی آستری ضد زنگ بر پایه ی رزین سیلیکونی و غنی از پودر روی می باشد. این محصول بصورت تک جزئی می باشد و با کد RTB-585شناخته می شود. رنگ مقاومت بالایی نسبت به حرارت دارد و تا دمای 450 درجه ی سانتی گراد کاملا دوام خود را حفظ می نماید. پوشش پرایمر نسوز با داشتن درصد بالایی از پودر روی می تواند سطح فلزی را از هرگونه خوردگی محافظت نماید. سیستم محافظتی این رنگ با روش حفاظت کاتدی یا همان شیمیایی است که پودر روی موجود در رنگ نقش آند فداشونده را بازی می نماید. جهت دریافت دیتاشیت این محصول اینجا کلیک کنید.

رنگ رویه نسوز سیلیکونی

این پوشش نیز بر پایه ی رزین سیلیکونی و ذرات آلومینیوم و روی می باشد. محصول مقاومت دمایی بالایی دارد و بخوبی می تواند سطح سازه را از خوردگی محافظت نماید. این پوشش بصورت تک لایه نیز اجرا می شود که البته بهتر است قبل از اجرا از پرایمر مخصوص مذکور در بالا استفاده نماییم.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126و02166813351

همراه:09129687674

دیتاشیت ضد زنگ نسوز روناس

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما