پرایمر زینک ریچ اپوکسی 85 درصد

پرایمر زینک ریچ اپوکسی 85 درصد با خاصیت حفاظت کاتدی عالی از سطوح فلزی در برابر خوردگی. شرکت رنگ رادین، نمایندگی رسمی رنگ روناس و اکسیر در تهران، در خدمت شما همکاران گرامی می باشد.

آدرس: شادآباد، بلوار الغدیر، خیابان وثوقی، خیابان عباس مختاری، نبش کوچه ی شیرین یکم، پلاک 45، فروشگاه رنگ رادین

پرایمر زینک ریچ اپوکسی 85 درصد با کیفیت عالی

سازه های فلزی با قرارگیری در معرض رطوبت، اکسیژن هوا، حرارت و حلال ها و مواد شیمیایی، بسرعت دچار خوردگی می شوند. در مناطق ساحلی با رطوبت بالا و همچنین مکان های صنعتی با آلودگی شیمیایی بالا، فرآیند خوردگی فلزات بسیار بیشتر می باشد. حال برای محافظت از سازه ها باید از سیستم رنگی مناسب و با دوام بالا استفاده کنیم. پوشش های رنگی معمولی قدرت و پایداری لازم را در برابر خوردگی بالا ندارند و بنابراین باید از سیستم رنگ های دو جزئی استفاده کنیم. یکی از بهترین پرایمر ها از خانواده ی زینک ریچ اپوکسی می باشد که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

مشخصات آستر زینک ریچ اپوکسی

آستری زینک ریچ نوعی پوشش بر پایه ی رزین اپوکسی و پیگمنت ضد خوردگی روی می باشد. این محصول با دو روش حفاظت کاتدی و فیزیکی می تواند سطح سازه را از خوردگی حفظ کند. در محافظت کاتدی نوعی پیل شیمیایی بین ذرات پودر روی و فلز آهن زیرین برقرار می شود. فلز روی به دلیل میل به اکسایش بالا نقش آند فداشونده را بازی می کند و فلز زیرین کاتد می شود و کاملا سالم باقی می ماند. این فرآیند تا اکسید شدن تمام ذرات روی ادامه می یابد. پس از اتمام روی آزاد خوردگی سازه ی آهنی شروع خواهد شد و نیاز به رنگ آمیزی مجدد داریم. حفاظت فیزیکی پرایمر زینک ریچ هم در اثر ایجاد سد قوی از ذرات روی و رزین اپوکسی با مقاومت بالا بوجود می آید. این سد مانع عبور مواد خورنده و رسیدن آن ها به فلز آهن می شود.

هر چه شرایط خوردگی قوی تر باشد، نیاز به آستر زینک ریچ با درصد بالاتری از پودر روی داریم. زینک ریچ 85 درصد گزینه ای عالی برای رنگ آمیزی سازه های در معرض خوردگی رطوبتی و شیمیایی بالا می باشد.

رنگ های رویه ی مناسب زینک ریچ

هر چند زینک ریچ خود پرایمر بسیار قوی محسوب می شود اما جهت حفاظت بهتر از سازه می توانیم از پوشش های دیگری نیز بر روی زینک ریچ استفاده کنیم. رنگ های لایه میانی اپوکسی قابلیت اجرا با ضخامت بالا دارند و بنابراین باعث ایجاد سد فیزیکی قوی بر روی زینک ریچ می شوند. این پوشش ها چسبندگی رنگ های رویه را نیز بر سطح زینک ریچ افزایش می دهند. رنگ های رویه اپوکسی و یا پلی اورتان نیز پوشش هایی نهایی و بسیار مقاوم در برابر رطوبت می باشند. این رنگ ها را بعنوان رنگ فاینال بر روی سطح اجرا کنید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126و02166813351

همراه:09129687674

پرایمر زینک ریچ اپوکسی 85 درصد

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما