آستر زینک ریچ اتیل سیلیکات و کاربرد آن

رنگ آستری نسوز غنی از پودر روی جهت محافظت از سازه های فلزی در معرض دماها بالا استفاده می شود. جهت دریافت اطلاعات بیشتر راجب آستر زینک ریچ اتیل سیلیکات و کاربرد آن با شرکت رنگ رادین تماس بگیرید.

مشخصات پرایمر غنی از پودر روی اتیل سیلیکات

این محصول برپایه ی رزین سیلیکونی و پودر روی خالص تولید می شود. محصول به دلیل داشت ساختاری کاملا معدنی مقاومت عالی در برابر دماهایی تا 400درجه ی سانتی گراد نشان می دهد. رزین سیلیکون بستر مناسب جهت تثبیت پودر روی فراهم می آورد. این رزین خاصیت جذب رطوبت و نگهداری از آن و نیز تعدیل دما را بر عهده دارد و پودر روی موجود در آن با ایجاد حفاظ کاتدی نقش آند  فدا شونده را بازی کرده و از سازه ها در مقابل خوردگی محافظت می نماید.

آستر زینک ریچ اتیل سیلیکات و کاربرد آن در صنعت

سازه های فلزی در معرض دماهای بالا همچون دودکش های صنعتی و بویلرها بشدت در معرض خوردگی قرار دارند. هر گونه عدم محافظت از این سازه ها خسارات جبران ناپذیری ایجاد خواهد نمود. بعنوان لایه پرایمر  محافظ تا دمای 400درجه می توان از آستر غنی از روی اتیل سیلیکات استفاده نمود. این محصول با روش شیمیایی و نیز سدکنندگی فیزیکی از سازه در برابر خوردگی محافظت می نماید. با استفاده از یک لایه رنگ نسوز سیلیکون آلومینیوم بر روی این پرایمر، می توان یک سیستم پوششی عالی ایجاد نمود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

عناوین مرتبط:

رنگ نسوز آلومینیومی مقاوم به خوردگی

پوشش پایه اپوکسی سازه های فلزی و بتنی

آستر زینک ریچ اتیل سیلیکات و کاربرد آن

 

آستر غنی از روی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما