بهترین رنگ برای رنگ آمیزی آهن

بهترین رنگ برای رنگ آمیزی آهن در مناطق با خوردگی معمولی و نیز بالا در مقاله ی زیر توضیح داده شده است. شرکت رنگ رادین، نمایندگی رسمی رنگ روناس و اکسیر در تهران، در خدمت شما همکاران گرامی می باشد.

آدرس: شادآباد، خیابان الغدیر، خیابان وثوقی، خیابان عباس مختاری، نبش کوچه ی شیرین یکم، پلاک 45، فروشگاه رنگ رادین

مشخصات بهترین رنگ برای رنگ آمیزی آهن

سازه های آهنی میل به ترکیب شدن با اکسیژن هوا و تشکیل اکسید آهن را دارند. این امر باعث از بین رفتن سطحی و سپس عمقی سازه و در نهایت تخریب آن می شود. وجود رطوبت، دما و مواد شیمیایی این امر را بسیار سرعت می بخشد. جهت جلوگیری از هر گونه خسارت باید سازه را از خوردگی محافظت نماییم. یکی از روش های نگهداری از سازه استفاده از پوشش های رنگی می باشد.

آسترهای ضد خوردگی تک جزئی

از این پوشش های آستری برای محافظت از سازه های آهنی در برابر خوردگی استفاده می شود. رنگ ها تک جزئی می باشند و  برپایه ی رزین آلکیدی و پیگمنت ضد خوردگی اکسید آهن و یا روی تشکیل می شوند. این محصول از طریق ایجاد سد فیزیکی و نیز حفاظت کاتدی ذرات فلز درون رنگ، از سازه محافظت می نماید. از این نوع رنگ برای سازه های در معرض خوردگی کم استفاده می شود.

پوشش آستری دو جزئی

این رنگ ها بر پایه ی رزین های اپوکسی و ذرات ضد خوردگی اکسید روی تولید می شوند. رزین اپوکسی مقاومت حلالی، دمایی و رطوبتی و شیمیایی بسیار زیادی دارد و با ایجاد سد فیزیکی قوی از ورود عوامل خوردگی به سطح فلز جلوگیری بعمل می آورد. پیگمنت ضد خوردگی درون رنگ، با ایجاد حفاظت کاتدی و بازی در نقش آند فداشونده می تواند بخوبی سطح را از خوردگی حفظ کند. از این پوشش در مناطق صنعتی و با احتمال خوردگی بالا استفاده می شود.

رنگ های رویه تک جزئی و دو جزئی

اگرچه رنگ های آستری بخوبی سطح فلز را از خوردگی حفظ می نمایند؛ با این حال جهت زیبایی بیشتر رنگ سازه و نیز حفاظت بالاتر از پوشش های رویه استفاده می کنیم. انواع رنگ های روغنی تک جزئی یکی از بهترین گزینه های رنگ آمیزی بر روی آسترهای تک جزئی و حتی دو جزئی می باشند. بهتر است تا از رنگ های مارک خوب استفاده کنیم تا دوام بیشتری داشته باشد.

پوشش های رویه دو جزئی از خانواده ی اپوکسی و یا پلی اورتان هستند. رنگ های اپوکسی برای سازه های در معرض خوردگی شیمیایی بالا و رنگ های پلی اورتان برای سازه های اکسپوز استفاده می شوند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر  خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت: 02144377126

همراه:9129687674

بهترین رنگ برای رنگ آمیزی آهن

 

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما