تولید رنگ اپوکسی پلی آمید در رنگبندی مختلف

تولید رنگ اپوکسی پلی آمید در رنگبندی مختلف، شرکت رنگ رادین، نمایندگی فعال رنگ روناس و اکسیر در تهران، با انواع خدمات مشاوره، تولید و فروش رنگ، در خدمت شما همکاران گرامی می باشد.

آدرس: شادآباد، خیابان الغدیر، خیابان عباس مختاری، نبش کوچه ی شیرین یکم، پلاک 45، فروشگاه رنگ رادین

تولید رنگ اپوکسی پلی آمید در رنگبندی مختلف با قیمت عالی

پوشش های اپوکسی پلی آمید جهت رنگ کاری سازه های فلزی در معرض خوردگی استفاده می شوند. این رنگ ها در برابر رطوبت، دما، تنش مکانیکی و نیز حلال ها و مواد شیمیایی مقاومت عالی از خود نشان می دهند. این پوشش قابلیت تولید در رال های رنگی مختلف را دارد. در مقادیر بالا رنگ توسط کارخانه تولید می شود و در حجم کمتر می توانیم رنگ مورد نظر شما را با دستگاه ترکیب رنگ آماده نماییم.

پوشش اپوکسی بر پایه ی رزین اپوکسی و هاردنر پلی آمید می باشد. رنگ اپوکسی را می توانیم بصورت سلف پرایمر اجرا کنیم ولی جهت محافظت بیشتر از فلز معمولا از آسترهای ضد خوردگی حاوی پودر روی و یا اکسید آهن می توان استفاده کرد. این رنگ با ایجاد محافظت کاتدی و ایفای نقش آند فداشونده از سطح فلز در برابر خوردگی محافظت می نمایند.

کاربرد پوشش های اپوکسی

رنگ های اپوکسی با توجه به مقاومت بالای خود در مناطق صنعتی و یا با رطوبت بالا کاربرد گسترده ای دارند. این پوشش ها قابلیت اجرا بر روی سازه ی فلزی، بتنی و به طور کلی سطوح معدنی و فلزی را دارند. پوشش های نوع پلی آمید به دلیل مقاومت در برابر تنش مکانیکی در کف هایی با تردد انسانی نیز اجرا می شوند. یکی از مزایای آن ها علاوه بر محافظت، قابلیت تمیز شدن آسان و نیز زیبایی بخشی به کف می باشد.

انواع رنگ آستری اپوکسی

در سازه های فلزی از دو نوع آستر ضد خوردگی می توانیم استفاده کنیم. یکی از این نوع آسترها ضد زنگ اپوکسی می باشد. این محصول در مناطق با خوردگی کم و متوسط گزینه ای بسیار عالی و با صرفه ی اقتصادی بالا می باشد. در مناطق صنعتی و یا با احتمال خوردگی بالاتر از آستر زینک ریچ اپوکسی استفاده کنید. این محصول با داشتن ذرات پودر روی می تواند با محافظت کاتدی سطح را از هر گونه خوردگی محافظت کند.

در سازه های غیر فلزی جهت چسبندگی بیشتر و نیز اشباع نمودن سطح از یک دست سیلر اپوکسی بعنوان زیرکار استفاده کنید. این محصول دو جزئی بوده و با ضخامت کم و حدود 20 الی 40 میکرون فیلم خشک اجرا می شود.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید رنگ با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

تولید رنگ اپوکسی پلی آمید در رنگبندی مختلف

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما