رنگ اپوکسی ضد اسید

جهت خرید رنگ اپوکسی ضد اسید با شرکت رنگ رادین، نمایندگی رنگ روناس و اکسیر در تهران، تماس بگیرید.

آدرس: شادآباد، بلوار الغدیر، خیابان وثوقی، خیابان عباس مختاری، نبش کوچه ی شیرین یکم، پلاک 45، فروشگاه رنگ رادین

مشخصات رنگ اپوکسی ضد اسید

پوشش های اپوکسی مقاومت بالایی در برابر مواد شیمیایی، اسیدی، قلیایی و انواع حلال ها دارند. این رنگ ها برای شرایط شیمیایی و رطوبتی بالا بعنوان پوششی محافظ استفاده می شوند. رنگ های ضد اسید در انواع مختلف و برای شرایط مختلف فرموله شده اند که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

رنگ اپوکسی پلی آمید مقاوم در برابر مواد شیمیایی و رطوبت بالا

پوشش های اپوکسی پلی آمید با ضخامت فیلم خشک حدود 50 تا 80 میکرون اجرا می شوند. این رنگ ها مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت حتی شرایط غرقابی دارند. مقاومت دمایی این رنگ تا 150 درجه ی سانتی گراد در شرایط اتمسفری  تا 90 درجه در شرایط مجاورت با محلول داغ می باشد.رنگ های اپوکسی مقاومت شیمیایی و اسیدی و بازی خوبی دارند و برای شرایط ملایم گزینه ی بسیار مناسبی می باشند.

پوشش های اپوکسی فنولیک با مقاومت قلیایی و اسیدی عالی

رنگ اپوکسی فنولیک نوعی پوشش بر پایه ی رزین اپوکسی و هاردنر پلی آمینو-آمید می باشد. این رنگ با ضخامت فیلم خشک تا 150 میکرون اجرا می شود. پوشش مقاومت دمایی، رطوبتی و شیمیایی عالی دارد. برای شرایط اسیدی و یا بازی متوسط و همچنین مجاورت با حلال ها استفاده از این رنگ توصیه می شود.آستر مناسب این پوشش  می تواند از بین آسترهای ضد اسید و نیز زینک ریچ اپوکسی انتخاب شود.

رنگ های اپوکسی گلس فلیک با مقاومت اسیدی و بازی قوی

پوشش اپوکسی گلس فلیک بر پایه ی رزین اپوکسی فنولیک و فلیک های شیشه تولید می شود. هاردنر این محصول از نوع پلی آمین است و برای شرایط شیمیایی سخت مقاومت خوبی نشان می دهد. این پوشش با ضخامت فیلم خشک بین 500 تا 800 میکرون قابلیت اجرا دارد. هر چه رنگ ضخیم تر اجرا شود، مدت زمان مقاومت آن در برابر عوامل خورنده افزایش می یابد.

کفپوش های اپوکسی با مقاومت شیمیایی عالی

این محصول بر پایه ی رزین اپوکسی و هاردنر پلی آمین می باشد. رنگ قابلیت اجرا تا ضخامت 3 میل را دارد. محصول در برابر عوامل شیمیایی و فیزیکی بسیار مقاوم می باشد.

رنگ اپوکسی ضد اسید

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126و02166813351

همراه:09129687674

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 5 / 5. تعداد رأی: 1

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما