رنگ مقاوم به نور و مواد شیمیایی

رنگ مقاوم به نور و مواد شیمیایی با پایداری و دوام عالی، مخصوص رنگ آمیزی سازه های فلزی. شرکت رنگ رادین، نمایندگی رسمی رنگ روناس در تهران، در خدمت شما همکاران گرامی می باشد.

آدرس: شادآباد، بلوار الغدیر، خیابان وثوقی، خیابان عباس مختاری، نبش کوچه ی شیرین یکم، پلاک 45، فروشگاه رنگ رادین

رنگ مقاوم به نور و مواد شیمیایی با دوام و پوشش عالی

سازه های فلزی و بتنی  با قرارگیری در معرض رطوبت و مواد شیمیایی بسرعت دچار آسیب و خوردگی می شوند. تابش نور آفتاب و سایش حاصل از باد و باران نیز خود یکی از عوامل فرسایش سازه ها محسوب می شود. حال ما می توانیم با استفاده از پوشش ها رنگی مقاوم، از این سازه ها حفاظت کنیم.

رنگ مقاوم در برابر مواد شیمیایی

پوشش های خانواده ی اپوکسی و همچنین اپوکسی اصلاحی با رزین فنولی از گروه رنگ های مقاوم در برابر مواد شیمیایی می باشند. این رنگ ها مقاومت رطوبتی(حتی شرایط غرقابی) و نیز شیمیایی بالایی دارند. مقاومت حلالی بالای این رنگ ها نیز باعث کاربرد آن ها در مخازن و لوله های انتقال بنزین، گازوئیل و… شده است. از این رنگ برای پوشش انواع سازه های فلزی و بتنی می توانیم استفاده کنیم.

پوشش مقاوم در برابر نور آفتاب

رنگ های گروه پلی اورتان بر پایه ی رزین اکریلیک تولید می شوند. این رنگ ها مقاومت نوری و رطوبتی بسیار بالایی دارند. از این پوشش برای حفاظت از سازه های فلزی و بتنی اکسپوز استفاده می شود.

رنگ مقاوم در برابر مواد شیمیایی و نورآفتاب

رنگ زینکا نوعی از پوشش مخصوص فلز آهن و گالوانیزه می باشد. این پوشش دارای بیش از 96 درصد پودر روی می باشد. رنگ علاوه بر مقاومت رطوبتی و شیمیایی، مقاومت نوری عالی نیز دارد. از این رنگ برای سازه های فلزی در معرض نور و مواد شیمیایی می توانیم استفاده کنیم.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126و02166813351

همراه:09129687674

رنگ مقاوم به نور و مواد شیمیایی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما