رنگ نمای ساختمان ضد آب

جهت رنگ آمیزی نمای ساختمان نیاز به رنگی واترپروف کننده و نیز با قابلیت خودشوری می باشد. جهت دریافت مشخصات رنگ نمای ساختمان ضد آب با شرکت رنگ رادین صنعتی تماس بگیرید.

مشخصات رنگ نمای ساختمان ضد آب

رنگ های نما در انواع مختلف ساده، سیلیکونی و نیز نانو تولید می شوند. نوع ساده برای سازه هایی که کمتر در برابر آفتاب و بارش باران و آلودگی قرار دارند، مناسب می باشد. رنگ های سیلیکونی با مقاومت بالا در برابر نور آفتاب و با قابلیت خودشوری، تنفس لایه های زیرین، خاصیت خودترمیمی و مقاومت بالا در برابر ضربه و پوسیدگی می باشند. این رنگ ها پس از گذشت زمان و ایجاد ترک بر در سطح به دلیل خاصیت کشسانی که دارند خود را ترمیم کرده و هیچ ترکی دیده نخواهد شد. رنگ های نمای نانو با کیفیت بالایی تولید شده و از نظر خواص، همانند رنگ سیلیکونی ولی با درصد بالاتری از مقاومت در برابر عوامل ذکر شده بخصوص رطوبت بالا می باشد و برای مناطق شرجی بهتر است تا از این رنگ استفاده شود. از دیگر خصوصیات این رنگ ها مقاومت در برابر نوسانات دمایی شدید می باشد و برای مناطق کویری نیز گزینه ی مناسبی می باشند.

روش اجرای رنگ نما

  1. ابتدا سطح نمای مورد نظر را با واتر جت کاملا بشویید
  2. در مرحله ی بعد سطح سیمان را کاملا آب بند می نماییم
  3. سپس سطح نمای مورد نظر را با یک دست پرایمر مخصوص نما می پوشانیم
  4. در آخر رنگ نما را توسط غلتک یا پیستوله اجرا می نماییم

شرکت رنگ رادین صنعتی بعنوان مرکز مشاوره، اجرا و فروش انواع رنگ های نما و صنعتی در خدمت شما مشتریان گرامی می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با مهندس محمدخانی به شماره ی 09129687674 تماس بگیرید.

رنگ نمای ساختمان ضد آب

رنگ نما

عناوین مرتبط:

رنگ اکریلیک مخصوص نمای کارن 

رنگ نمای سیلیکونی مخصوص مناطق مرطوب

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما