رنگ کاری استینلس استیل

جهت رنگ کاری استینلس استیل با مشاوران و کارشناسان شرکت رنگ رادین تماس بگیرید. این شرکت نمایندگی رسمی رنگ روناس و اکسیر در تهران می باشد.

آدرس: شادآباد، بلوار الغدیر، خیابان وثوقی، خیابان عباس مختاری، نبش کوچه ی شیرین یکم، پلاک 45، فروشگاه رنگ رادین

مراحل رنگ کاری استینلس استیل

فولاد ضد زنگ یا همان استینلس استیل، به دلیل داشتن درصد بالایی از فلز کروم و مولیبیدن، مقاومت بسیار بالایی در برابر انواع خوردگی نشان می دهد. برای سازه های در معرض مواد شیمیایی و یا خورنده ی قوی معمولا از این نوع فلز استفاده می کنند. به هر حال با گذشت زمان فرایند خوردگی و زنگ زدن فلز آغاز خواهد شد. جهت محافظت از سازه ها می توانیم آن ها را با پوشش های رنگی مناسب کاور نماییم.

رنگ های دو جزئی از خانواده ی اپوکسی و یا پلی اورتان، در برابر رطوبت بالا مقاومت عالی دارند. پوشش های اپوکسی مقاومت شیمیایی، دمایی و حلالی بالایی دارند ولی در برابر آفتاب دچار گچی شدن می شوند. رنگ های پلی اورتان مقاومت رطوبتی و نوری عالی دارند و معمولا برای سازه های اکسپوز از این نوع رنگ استفاده می شود.

آماده سازی سطح استینلس استیل

سطح فولاد ضد زنگ بشدت صیقلی می باشد و به راحتی رنگ نمی پذیرد. حال برای اعمال پوشش رنگی باید از یک دست آستر مناسب استفاده کنیم. پوشش اپوکسی تای کوت و یا واش پرایمر نوعی رنگ بر پایه ی رزین اپوکسی و یا پلی وینیل بوتیرال است. این رنگ با داشتن فسفریک اسید، سطح را اندکی فسفاته می نماید و به این ترتیب زبری اندکی ایجاد می شود. بعد از اجرای آستر می توانیم به راحتی رنگ رویه را اجرا نماییم.

نکته: قبل از اجرای آستر سطح را تمیز بشویید با یک دست سنباده نرم اندکی آن را زبر نمایید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126و02166813351

همراه:09129687674

رنگ کاری استینلس استیل

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما