فروشگاه رنگ صنعتی در میدان فتح

فروشگاه رنگ صنعتی در میدان فتح، عرضه ی انواع رنگ های صنعتی شامل آسترهای ضد خوردگی، رنگ های رویه مقاوم به خوردگی و حرارت. شرکت رنگ رادین نمایندگی رسمی رنگ روناس و اکسیر در تهران در خدمت شما همکاران گرامی می باشد.

آدرس: شادآباد، بلوار الغدیر، خیابان وثوقی، خیابان عباس مختاری، نبش کوچه ی شیرین یکم، پلاک 45، فروشگاه رنگ رادین

فروشگاه رنگ صنعتی در میدان فتح تهران

پوشش های صنعتی برای حفاظت از انواع سازه های فلزی و بتنی در برابر خوردگی استفاده می شوند. این رنگ ها با داشتن رزین های قوی می توانند با روش شیمیایی و فیزیکی از سطح سازه حفاظت نمایند. حال به بررسی پوشش های صنعتی متداول می پردازیم:

انواع آسترهای ضد خوردگی صنعتی

پرایمر های بر پایه ی رزین اپوکسی و غنی از پودر روی یکی از متداول ترین و بهترین رنگ های آستری می باشند. این آسترها با داشتن پودر روی با روش حفاظت کاتدی از سطح فلزات را از خوردگی حفظ می نمایند. رزین اپوکسی نیز خود سد فیزیکی محافظ در برابر عوامل خورنده می باشد که مقاومت رطوبتی و شیمیایی بالایی دارد.

آسترهای مقاوم به دما نیز بر پایه ی رزین سیلیکونی نسوز می باشند که غنی از پودر روی هستند. این پوشش ها تا دمای 450 درجه مقاومت دارند و با روش حفاظت کاتدی از سازه محافظت می نمایند.

آستر های اپوکسی با درصد کمتری از پودر روی نیز تولید می شوند که برای مناطق با خوردگی کم گزینه ی مناسب و اقتصادی هستند. رنگ های اپوکسی حاوی زینک فسفات و زینک کرومات نیز مقاومت خوبی در برابر خوردگی دارند. مزیت این گروه از آسترها عدم نیاز به سندبلاست می باشد.

پوشش های رویه ی صنعتی

در محیط هایی با آلودگی صنعتی و یا تابش شدید آفتاب و سایش مکانیکی، نیاز به رنگ هایی با مقاومت بالا داریم. در ادامه به بررسی این رنگ ها و کاربرد هریک می پردازیم.

رنگ های رویه اپوکسی مقاومت رطوبتی، حلالی، شیمیایی و دمایی عالی دارند. نوع اصلاح شده ی این رزین با فنولیک و یا ذرات گلس فلیک گزینه ای عالی برای پوشش سطوح در معرض مواد شیمیایی، قلیایی و یا اسیدی می باشد.

پوشش های پلی اورتان مقاومت رطوبتی و نوری عالی دارند. برای سازه های اکسپوز و در معرض تابش آفتاب از این نوع رنگ استفاده کنید.

رنگ های نسوز سیلیکونی بر پایه ی رزین سیلیکون و پیگمنت آلومینیوم تولید می شوند. این پوشش ها مقاومت عالی در برابر خوردگی و نیز دما دارند. پوشش مذکور را می توانیم با پرایمر زینک اتیل سیلیکات و یا بصورت سلف پرایمر اجرا کنیم.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول، با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126و02166813351

همراه:09129687674

فروشگاه رنگ صنعتی در میدان فتح

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 5 / 5. تعداد رأی: 1

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما