قیمت آستر مخصوص گالوانیزه

جهت دریافت قیمت آستر مخصوص گالوانیزه با شرکت رنگ رادین، نمایندگی رسمی رنگ روناس و اکسیر در تهران، تماس بگیرید.

آدرس: شادآباد، خیابان الغدیر، خیابان وثوقی، خیابان عباس مختاری، نبش کوچه ی شیرین یکم، پلاک 45، فروشگاه رنگ رادین

مشخصات و قیمت آستر مخصوص گالوانیزه

با غوطه وری سازه ی آهنی درون محلول روی داغ، می توانیم آن را گالوانیزه کنیم. این کار باعث ایجاد یک لایه فلز ضد خوردگی روی بر سطح فلز می شود و در نتیجه با گذشت زمان سازه از خوردگی محافظت می شود. حال یکی از بهترین کارها محافظت از این لایه روی می باشد. هرچه دوام آن بیشتر باشد عمر سازه ی فلزی بیشتر خواهد شد. با رنگ آمیزی سازه ی گالوانیزه با رنگ های صنعتی و مقاوم در برابر رطوبت و مواد شیمیایی می توانیم عمر لایه ی روی و در نتیجه فلز را افزایش دهیم. سازه های گالوانیزه به دلیل صیقلی بودن زیاد قابلیت رنگ آمیزی مستقیم را ندارند. بنابراین باید با استفاده از پوشش های مناسب و زیر سازی با آستر مخصوص می توانیم سطح را از خوردگی حفظ کنیم.

آستر واش پرایمر؛ پرایمر آماده کننده ی سطح

رنگ آستری واش پرایمر و یا اپوکسی تای کوت نوعی رنگ دو جزئی می باشد. این پوشش بر پایه ی رزین اپوکسی و پیگمنت و نیز اسید فسفریک می باشد. این اسید باعث ایجاد خورندگی اندک در سطح فلز می شود و بنابراین آن را برای رنگ آمیزی آماده می سازد. کار اصلی این رنگ ایجاد چسبندگی بالای رنگ بر سطح سازه های فلزی، پلاستیک و کامپوزیتی می باشد. در رنگ آمیزی چند لایه بر روی سازه ی فلزی در صورتی که مدت زیادی از دوره ی اعمال لایه ها گذشته باشد می توانیم از یک دست از این پرایمر استفاده نماییم و سپس رنگ لایه رویه را اجرا کنیم. فام رنگی این محصول سفید و طوسی می باشد.

نوع دیگری از واش پرایمر بر پایه ی رزین پلی وینیل بوتیرال می باشد. این محصول به رنگ زرد می باشد و کاربرد آن مانند رنگ نوع قبلی می باشد. تینر این رنگ از نوع تینر پلی اورتان است.

ضخامت اجرایی پوشش تای کوت 20 میکرون فیلم خشک است. البته با توجه به وجود رزین قوی در این رنگ می توانیم تا ضخامت 40 میکرون نیز اجرا کنیم که کار رنگ آستر و رویه را انجام دهد.

رنگ رویه ی مناسب

پس از اجرای آستر واش پرایمر باید یک دست رنگ رویه نیز بر سطح سازه اعمال نماییم. رنگ مناسب انواع رنگ های اپوکسی و یا پلی اورتان می باشد. توجه داشته باشید که در سازه هایی که در برابر تابش آفتاب قرار دارند از رنگ پلی اورتان بعنوان رنگ رویه استفاده کنید؛ چرا که این پوشش مقاومت نوری بالایی دارد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

قیمت آستر مخصوص گالوانیزه

آستر مخصوص گالوانیزه

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما