قیمت رنگ زینک ریچ اپوکسی 85درصد روناس

جهت دریافت قیمت رنگ زینک ریچ اپوکسی 85درصد روناس و نیز کاتالوگ محصول با شرکت رادین ، نمایندگی رسمی شرکت روناس، تماس بگیرید.

مشخصات زینک ریچ اپوکسی روناسRTB-1180

رنگ های آستری غنی از پودر روی روناس، با کد های مختلف و درصد های مختلف پودر روی تولید می شوند. این پوشش دارای چسبندگی بالا به انواع سطوح فلزی، پوشش دهی عالی، زمان خشک شدن مناسب و نیز حجم خشک خوبی می باشد. بهتر است این پوشش بصورت سه لایه استفاده شود و حتما از رنگ اپوکسی رویه جهت دوام بیشتر آستر استفاده کنید.

کاربرد زینک ریچ اپوکسی

این نوع آستری به دلیل داشتن حجم بالایی از پودر روی جهت محافظت شیمیایی از سازه های فلزی استفاده می شود. فلز روی به دلیل میل شدید به ترکیب شدن با هوا و آب نقش آند را بازی می کند و در نتیجه از واکنش عوامل خورنده به فلز کاتد زیرین جلوگیری می نماید.

سازه های در معرض خوردگی شدید، نیاز به استفاده از پوشش های محافظ همچون زینک ریچ دارند. انواع تاسیسات فلزی در مناطق صنعتی، با رطوبت بالا و یا در معرض حلال های شیمیایی بسرعت پوسیده می شوند و خسارات زیادی به بار می آورند.بنابراین استفاده از سیستم رنگ آمیزی سه لایه ی آستر زینک ریچ اپوکسی، لایه میانی و رنگ رویه اپوکسی یا پلی اورتان توصیه می شود.

قیمت رنگ زینک ریچ اپوکسی 85درصد روناس

جهت کسب اطلاعات بیشتر با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

عناوین مرتبط:

سفارش خرید رنگ اپوکسی روناس

ضد زنگ مقاوم به حرارت روناس

قیمت رنگ زینک ریچ اپوکسی 85درصد روناس

آستر غنی از پودر روی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما