لیست قیمت رنگ ساختمانی روناس 1402

جهت دریافت لیست قیمت رنگ ساختمانی روناس 1402 با شرکت رنگ رادین، نماینده ی رنگ های صنعتی و ساختمانی روناس، تماس بگیرید.

دریافت لیست قیمت رنگ ساختمانی روناس 1402 از نمایندگی

پوشش های ساختمانی روناس را در انواع رنگ های روغنی پلاستیک و اکریلیک می توانیم طبقه بندی کنیم. این پوشش ها مقاومت بسیار بالایی دارند و برای سالیان طولانی می توانند به خوبی سطح سازه را کاور کنند و محافظت نمایند. یکی از مشخصات بارز رنگ ساختمانی خوب، چسبندگی بالا، دوام طولانی و عدم تغییر رنگ پس از اجرا می باشد که رنگ های روناس این ویژگی ها را بخوبی دارا می باشند.

رنگ پلاستیک روناس

این پوشش بر پایه ی آب می باشد و دوست دار محیط زیست است. رنگ پلاستیک روناس بر پایه ی رزین وینیل استات به همراه فیلر کربنات کلسیم است. رنگ در دو نوع تمام پلاستیک و نیم پلاستیک و بسته بندی گالن و دبه موجود می باشد. نوع تمام پلاستیک برای مناطق با رطوبت بالا مناسب تر می باشد و پوشش بهتری نیز دارد. رنگ نیم پلاستیک صرفه ی اقتصادی بالاتری دارد. مادر رنگ های پلاستیک روناس نیز در بسته بندی کیلو موجودند.

پوشرنگ روغنی روناس

تولید این پوشش بر پایه ی رزین آلکیدی است و دارای مقاومت رطوبتی بالا و قابل شستشو می باشد. حلال این رنگ تینر روغنی است و در سه نوع براق، مات و نیم براق موجود می باشد. کیلو گالن و حلب این رنگ را می توانید از فروشگاه ها تهیه نمایید. شما نقاش محترم برای اجرا روی سطوح گچی حتما از یک دست روغنی زیرکار جهت اشباع و آماده سازی سطح استفاده کنید.

پوشش اکریلیک روناس

رنگ های اکریلیک از گروه پوشش های نو هستند که به دلیل دوستدار محیط زیست بودن و نیز قابلیت شستشو توجه زیادی به خود جلب می کنند. این رنگ ها بر پایه ی رزین اکریلیک و پایه آب هستند و دوست دار محیط زیست می باشد. رنگ اکریلیک روناس قابلیت شستشوی خوبی دارد و در دو نوع نیم براق و مات است.گالن و دبه ی این رنگ موجود است.

 

انواع ضد زنگ ها

پوشش های ضد خوردگی آلکیدی روناس با دو کد 555 و 304 و به ترتیب طوسی و اخرایی هستند. این رنگ  ها سطح فلزی را در برابر خوردگی حفظ می نمایند.

رنگ های مخصوص نما

پوشش نما جهت زیبایی و نیز حفاظت از نمای ساختمان ها کاربرد دارند. رنگ های ذکر شده در دو نوع اکریلیک و سیلیکونی هستند که نوع سیلیکونی مقاومت بالاتری نسبت به رطوبت دارد. ما این رنگ را برای مناطق شرجی پیشنهاد می کنیم.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصولات روناس با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

لیست قیمت رنگ ساختمانی روناس 1402

رنگ ساختمانی روناس

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما