مرکز فروش رنگ ساختمانی و صنعتی روناس

جهت ارتباط با مرکز فروش رنگ ساختمانی و صنعتی روناس در تهران، با شرکت رنگ رادین، نمایندگی رسمی رنگ روناس و اکسیر در تهران، تماس بگیرید.

آدرس: شادآباد، خیابان الغدیر، خیابان وثوقی، خیابان عباس مختاری، نبش کوچه ی شیرین یکم، پلاک 45، فروشگاه رنگ رادین

مرکز فروش رنگ ساختمانی و صنعتی روناس در تهران

شرکت رنگسازی روناس، کارخانه ای با قدمت بیش از 50 سال تولید رنگ می باشد. کیفیت بالای مواد اولیه و در نتیجه رنگ تولیدی باعث شده تا محصولات این رنگسازی بعنوان یکی از پر مصرف ترین رنگ ها باشد.

رنگ ساختمانی روناس

رنگ های ساختمانی همانطور که از نامش پیداست برای مصارف داخل و نمای ساختمان استفاده می شود. این رنگ ها پوشش عالی و دوام طولانی مدت دارند. پوشش رنگ های روناس عالی می باشد و تقریبا هر کیلو رنگ حدود 6 متر مربع را می پوشاند. باید توجه داشت که مقدار پوشش ارتباط مستقیم به میزان تمیزی زیرکار دارد.

پوشرنگ های ساختمانی در انواع رنگ روغنی، نما، اکریلیک و پلاستیک می باشند. رنگ های روغنی حلال در تینر می باشند و در انواع مات، براق و نیم براق هستند. پوشش های سیلیکونی نما و رنگ پلاستیک پایه آب بوده و سازگار با محیط زیست هستند.

پوشش صنعتی روناس

رنگ های صنعتی در انواع زیر طبقه بندی می شوند:

رنگ های آستری

این پوشش ها به انواع آسترهای اپوکسی و نیز زینک ریچ اپوکسی اطلاق می شود. رنگ زینک ریچ غنی از پودر روی می باشد و برای شرایط خوردگی و رطوبت بالا گزینه ی مناسب تری است.

پوشش های لایه میانی

از این رنگ ها برای حفاظت از زینک ریچ زیرین و نیز افزایش ضخامت رنگ اجرایی استفاده می شود. این پوشش ها در انواع پلی آمید، هایبلید و MIO می باشند.

رنگ های لایه رویه

رنگ های لایه رویه در انواع پوشش های اپوکسی و پلی اورتان می باشند. پوشرنگ های اپوکسی مقاومت شیمیایی، حلالی و رطوبتی عالی دارند. تنها عیب این رنگ ها عدم مقاومت نوری می باشد. برای سازه های اکسپوز از رنگ پلی اورتان استفاده کنید. این پوشش بر پایه ی رزین اکریلیک می باشد و بنابراین مقاومت عالی در برابر رطوبت و نور آفتاب دارد.

پوشش های تخصصی

رنگ های مقاوم به اسید، قلیا و حرارت در گروه این خانواده از پوشش ها می باشند. پوشش های گلس فلیک و فنولیک گزینه ی عالی برای شرایط اسیدی و قلیایی می باشند. از انواع رنگ های نسوز سیلیکونی می توانید برای پوشش سازه های در معرض حرارت استفاده نمایید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126و02166813351

همراه:09129687674

مرکز فروش رنگ ساختمانی و صنعتی روناس

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما