مشخصات رنگ مخصوص فلاشینگ

مشخصات رنگ مخصوص فلاشینگ با خاصیت ضد خوردگی قوی و محافظت عالی از سازه های فلزی اکسپوز. شرکت رنگ رادین، نمایندگی رسمی رنگ روناس و اکسیر در تهران، در خدمت شما همکاران گرامی می باشد.

آدرس: شادآباد، بلوار الغدیر، خیابان وثوقی، خیابان عباس مختاری، نبش کوچه ی شیرین یکم، پلاک 45، فروشگاه رنگ رادین

مشخصات رنگ مخصوص فلاشینگ با پوشش و خاصیت ضد خوردگی بالا

فلاشینگ نامی است که به سازه های فلزی اجرایی در نما گفته می شود. این محصول علاوه بر زیبایی بخشی به ظاهر ساختمان باعث عایق بندی و جلوگیری از نفوذ رطوبت به داخل ساختمان می شود. این محصول از جنس آهن و یا گالوانیزه می باشد که جهت دوام بیشتر کار می توانیم آن را رنگ آمیزی کنیم.

با توجه به قرارگیری فلاشینگ ها در نما و تماس مستقیم با رطوبت و نور آفتاب، رنگی سازگار با این شرایط لازم است. پوشش های پلی اورتان با داشتن رزین بسیار مقاوم در برابر رطوبت و نیز تابش آفتاب یکی از بهترین گزینه های رنگ آمیزی می باشند. این پوشش قابلیت تولید در رنگبندی مختلف را دارد و دو جزئی می باشد. تقریبا با هر کیلو رنگ پلی اورتان می توانید حدود 6 متر مربع را رنگ آمیزی کنید.

آماده سازی فلاشینگ جهت رنگ آمیزی

شستشوی سطح با تینر و یا شوینده ی چربی زدا و قوی اولین مرحله در اجرای رنگ می باشد. در ادامه باید آستر مناسب را اعمال کنیم. ابتدا سطح را با سنباده ی نرم اندکی زبر کنید. در سازه های گالوانیزه از آستر تای کوت یا همان واش پرایمر استفاده کنید. این محصول چسبندگی رنگ رویه را بر سطح کار بالا می برد.

در سازه های آهنی با فرچه سیمی سطح را کاملا زبر کنید. رنگ آستر اپوکسی را بر روی سطح اجرا نمایید. این محصول باعث حفاظت شیمیایی و فیزیکی در برابر خوردگی سازه ی آهنی می شود. در ادامه رنگ پلی اورتان را اجرا کنید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126و02166813351

همراه:09129687674

مشخصات رنگ مخصوص فلاشینگ

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما