مشخصات فنی رنگ زینکا تکرنگ

مشخصات فنی رنگ زینکا تکرنگ، دارای تاییدیه ی آزمایشگاه و با قیمت عالی. شرکت رنگ رادین، مرکز مشاوره و فروش انواع رنگ های صنعتی در خدمت شما همکاران گرامی می باشد.

آدرس: شادآباد، بلوار الغدیر، خیابان وثوقی، خیابان عباس مختاری، نبش کوچه ی شیرین یکم، پلاک 45، فروشگاه رنگ رادین

مشخصات فنی رنگ زینکا تکرنگ دارای تاییدیه از آزمایشگاه

پوشش زینکا نوعی رنگ تک جزئی غنی از پودر روی می باشد. این محصول مقاومت رطوبتی و شیمیایی بالایی دارد. درصد پودر روی در فیلم جامد رنگ بیش از 96 درصد می باشد. روش حفاظتی این رنگ از نوع حفاظت کاتدی است. به این ترتیب که فلز روی موجود در رنگ نقش آند فداشونده را بازی می کند و فلز زیرین کاتد می شود. آند اکسید و کم کم از بین می رود ولی کاتد کاملا سالم باقی می ماند.

کاربرد رنگ زینکا

از این پوشش برای حفاظت از سطوح آهنی و نیز سطوح گالوانیزه ی گرم استفاده می شود. نام دیگر این پوشش همان گالوانیزه سرد نیز می باشد. به دلیل چسبندگی بالای رنگ به سطح گالوانیزه، می توانیم از این پوشش بعنوان گزینه ای مناسب جهت حفاظت بیشتر از سطح گالوانیزه استفاده کنیم. با کاور کردن این محصول بر سطح، باعث بالا رفتن درصد فلز روی بر سطح فلز می شویم. جریان الکترونی قوی ای که در این شرایط ایجاد می شود باعث حفاظت کاتدی عالی از سطح خواهد شد. در صورت ایجاد هر گونه خراش در سطح رنگ به علت وجود درصد بالایی از الکترون، دیگر خوردگی در منطقه ی بریدگی اتفاق نخواهد افتاد.

مزایای رنگ زینکا محصول شرکت تکرنگ

این محصول دارای تاییدیه ی آزمایشگاه می باشد. درصد بالای پودر روی باعث حفاظت عالی از سطح خواهد شد. با توجه به چسبندگی بالای پوشش به سطح فلز زیرین، نیاز به پرداخت سطح بالا نداریم و زبر سازی سطح با  سنباده و یا فرچه سیمی کافی می باشد.

بسته بندی محصول 5 کیلو رنگ و 1لیتر حلال مخصوص می باشد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126و02166813351

همراه:09129687674

مشخصات فنی رنگ زینکا تکرنگ

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما